MS Windows
briani 27239
WinXP Pro nye opdateringer
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 16-05-04 16:25

De opdateringer som er udkommet i dag kan jeg ikke få installeret.

Jeg kan saktens downloade filerne, me lige så snart den skal til at
installere opdateringerne, går den slet ikke i gang. Så kan jeg ikke gøre
andet en at tvinge programmet til at lukke.

Hvad kan jeg gøre ved dette?

Mvh. Rune Thougaard Kristensen v/ RTK-Design

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-05-04 20:32

Rune Thougaard Kristensen skrev:

> De opdateringer som er udkommet i dag kan jeg ikke få
> installeret.

Der er ikke udkommet opdateringer i dag. Hvilke opdateringer
drejer det sig om? Jeg mener, hvilket nummer har de og hvor
har du fået dem fra?

--
Hilsen
Madsen

Fra : DonE

Dato : 16-05-04 21:23

Thomas G. Madsen wrote:

> Der er ikke udkommet opdateringer i dag. Hvilke opdateringer
> drejer det sig om? Jeg mener, hvilket nummer har de og hvor
> har du fået dem fra?

Sikkert fra en såkaldt *microsoftmail*

--
DonE