Gaspriser - igen...
Fra : Carsten Stage

Dato : 16-05-04 11:54

Så er der igen tilbud på gas. Denne gang er det Bauhaus, der har de gule 11
kg's til en attraktiv pris: Kr. 137,- for en bytter.

Husk på reglerne for transport og opbevaring af flaskegas - der er to sider:

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=24

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=73

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Harry

Dato : 16-05-04 18:53

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> wrote in message news:<c87h60$upp$1@news.net.uni-c.dk>...
> [...]
> kg's til en attraktiv pris: Kr. 137,- for en bytter.
>
> Husk på reglerne for transport og opbevaring af flaskegas - der er to sider:

Ja, og altid aktuelle gaspriser finder man på:
http://www.hanses-campingsider.dk/tekniko/gas.htm

....og det er forbavsende at se, at gaspriserne ryger i bund mens
benzinpriserne ryger op. Bemærk også at como-kæden sælger 10 kg.
letvægts for 139,- , men på de fleste campingpladser ligger prisen
stadigvæk på 198,- hhv. 211,-

Fra : Sten Bo

Dato : 17-05-04 07:15

Harry wrote:
> [...]
>
> ...og det er forbavsende at se, at gaspriserne ryger i bund mens
> benzinpriserne ryger op. ,- , men på de fleste campingpladser ligger
prisen

> stadigvæk på 198,- hhv. 211,-

(>Bemærk også at como-kæden sælger 10 kg.
> letvægts for 139)

Og så er der dem der overvejer at gå fra stål til letvægtsflaske -
composit

jeg har kikket på BP 5 Kg som jeg har plads til.

http://www.bpgas.dk/bytinorden/bplvfprisogombytning.shtml

er der nogle der har set gode priser på BP composit?

- syns jeg har set dem frarådet, svære at få byttet - er det rigtigt?

Hilsen Sten Bo

Fra : J S L

Dato : 17-05-04 11:26

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
11
> kg's til en attraktiv pris: Kr. 137,- for en bytter.

Hej Carsten!

Jeg har et spørgsmål???!!

Hvori lægger "forskellen" at du og andre fortæller vidt og bredt om priser
på eks. gas m.m. Tilsyneladende fuldt lovligt, når jeg så skriver et indlæg
ang. køb af PDA/Navigator til en billig pris "straks" bliver sparket ned af
div. idi..... som råber op, om salg i markedsgruppen osv. Det eneste jeg
gjorde var at fortælle at man kunne købe et produkt til billig pris, og hvor
det kunne købes. Et produkt mange campister bruger når de drager sydpå.

Nøjagtig det samme som du lige har gjort og hvad andre tidligere har gjort.
Men det er måske lovligt hvis man starter sætningen "Så er der igen tilbud
på PDA/Navigator. Denne gang er det Amitech der har et godt
tilbud!...........

Jeg vil sige, at hvis man skulle drage en parralel, kunne den se således
ud........

Du nævner billig gas, jeg siger OG??? du siger det er et godt tilbud, jeg
siger det er en nytteløs reklame for noget vi alle har i forvejen og det
bugner med alle steder.

Men jeg vil da stadig gerne have den forklaring??????????

:C)

Jaime

Fra : Sten Bo

Dato : 17-05-04 12:34

J S L wrote:

> [...]
> produkt mange campister bruger når de drager sydpå.
>

> Men jeg vil da stadig gerne have den forklaring??????????

Ikke at foregripe Carsten men mere af nysgerrighed Jeg leder efter
tråden hvor man har toppedes - hvem og hvor ? Div idioter er en bred
tåget formulering.

Almindeligvis bliver det bemærket når et firma lægger annoncer ind. Gr.
kunne hurtigt blive helt uoveskuelig, fyldt op med totalt finrettede
gratis reklamer fra branchen.

Omvendt med, som du anfører, gode tip ( fra _private_) hvor vi man kan
spare penge.

Der har måske været noget i tekst eller syntaks der har været
reklameagtigt siden der er flere der har brokket sig?. Sker der
misforståelser er det beklageligt og må tas med humør. De fleste kan da
svare for sig hvis det er urimeligt.
I alt fald er det dårlig taktik at benævne folk - div. idi..... som
råber op- m mindre det virkelig er tilfældet. Så hvor?

Hilsen Sten

Fra : J S L

Dato : 17-05-04 13:48

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> I alt fald er det dårlig taktik at benævne folk - div. idi..... som
> råber op- m mindre det virkelig er tilfældet. Så hvor?

Hej Sten

Under følgende: PDA/TOM TOM 2 BUNDLE.

At kalde folk idi...... er måske for dig og andre et fy ord. Men IKKE desto
mindre føler jeg at man blive sidestillet med Bin Laden så snart man træder
lidt ved siden af.

Jeg kan med god samvittighed skrive at "jeg ikke har el. får nogen betaling
m.m" i forbindelse med mit indlæg: PDA/TOM TOM 2 BUNDLE. Det var ene og
alene ment som et godt tilbud, man kunne benytte sig af. I det omfang man
påtænkte at anskaffe sig en pda/navigator.

Men som jeg ser det, er der en flok af div. "kald dem hvad du vil" der har
travlt med at trampe på alle andre, når vi lige ser bort fra dem der
fortæller at nu er der billig gas i netto. For dem er det åbenbart ok at
omgå fundasen, når bare man starter sætningen rigtig.......

:C)

Jaime

Fra : Sten Bo

Dato : 17-05-04 17:09

J S L wrote:
> "Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> fleste kan da svare for sig hvis det er urimeligt.

> Hej Sten
>
> Under følgende: PDA/TOM TOM 2 BUNDLE.

Mystisk - kunne godt huske serien, men ikke finde den i pc'en. Bruger
Outlook og genindlæste uden det kom ind,
Fandt via Google.

Ja. det blev lidt kikset. Ved alt, kender alt, har alt. Sidste indlæg
var fra Per og gik som jeg læser det på en henstilling om, at man
kikkede
på lidt nedetikette. Så det hele var da ikke helt perfekt.

Det må ha været linierne

Jeg har købt den gennem min nabo der har familie på Amitech.
Evt. restlager: salg@elc-online

Den, også andet steds udtrykte mening om, at udstyr, priser og steder
kun hører til i salgs opslagsgr. kan tilbagevises med et kort citat fra
stk 3 i fundatsen for gr.
3. Fundats:
Erfaringer med:
* campingudstyr og dets anvendelse og pris.

Der er vel næsten meningsløst at diskutere priser hvis man ikke siger
hvor.

> At kalde folk idi...... er måske for dig og andre et fy ord. Men IKKE
> desto mindre føler jeg at man blive sidestillet med Bin Laden så
> snart man træder lidt ved siden af.

Idiot er vistnok en diagnose der skal fagfolk til at sætte på tryk.
Du opfatter det altså selv som om det var ..... uden for fundatsen?

> Jeg kan med god samvittighed skrive at "jeg ikke har el. får nogen
> betaling m.m" i forbindelse med mit indlæg: PDA/TOM TOM 2 BUNDLE.

Ok

>Det var ene og alene ment som et godt tilbud, man kunne benytte sig af.
>I det omfang man påtænkte at anskaffe sig en pda/navigator.

Hvor - Det var ene og alene ment, bekræfter at der blev fremsat et
tilbud. Måske via mellemmand men......

> [...]
> dem der fortæller at nu er der billig gas i netto. For dem er det
> åbenbart ok at omgå fundatsen, når bare man starter sætningen

Ja det var ærgerligt

prisoplysninger er da ikke uden for Fundatsen. Kun hvem og hvordan.

Hilsen Sten Bo

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 17-05-04 21:49

"J S L" <J S L@privat.dk> wrote in message news:<c8ac97$28va$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> fortæller at nu er der billig gas i netto. For dem er det åbenbart ok at
> omgå fundasen, når bare man starter sætningen rigtig.......

Hej Jaime!

Jeg er HELT enig i det du skriver. Bær over med dem Jaime for det er
stakler som har haft det svært i barndommen og NU IGEN forsøger de at
dominere andre ved at lege skolepedeller! MEN DE HAR INGENTING AT HA
DET I )) deres dømmekraft, overblik og sitautionsfornemmelse hvad
de selv må, er dårligere end en muldvarps! og det de har mellem ørerne
ligger på samme niveau ))
Ignorer T..... og forsæt med at komme med dine gode råd om aktuel
billig campingstof ))

Venlig hilsen
verner

Fra : P.Christensen

Dato : 18-05-04 15:36

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ligger på samme niveau ))
> Ignorer T..... og forsæt med at komme med dine gode råd om aktuel

PLONK

Pc

Fra : Carsten Stage

Dato : 18-05-04 19:02

J S L wrote:

> [...]
> skriver et indlæg ang. køb af PDA/Navigator til en billig pris
> "straks" bliver sparket ned af div. idi..... som råber op, om salg i

Jeg husker godt tråden - og de ikke helt heldige reaktioner på dit indlæg.

Der var ikke noget galt med dit indlæg - som andre også skriver, så er
ekstraordinære tilbudspriser velkomne her i gruppen.

Det der ikke ønskes, er opslag og reklamer - hverken fra firmaer eller
private.

Når du eller andre campister falder over et sådant tilbud, så er det da kun
venligt at fortælle andre om det. Det der ofte er tilfældet, er at det
ligner slet skjult reklame - og det var sikkert det, som nogle faldt over i
dit indlæg. Det var noget med, at det var via familie. Jeg selv opfattede
det ikke som en uønsket reklame, hvorfor jeg heller ikke reagerede på tråden
(så vidt jeg husker).

> Du nævner billig gas, jeg siger OG??? du siger det er et godt tilbud,
> jeg siger det er en nytteløs reklame for noget vi alle har i forvejen
> og det bugner med alle steder.

Men det uanset, så er det et tilbud af almen interesse for campister - det
tror jeg godt at vi kan blive enige om.

> Men jeg vil da stadig gerne have den forklaring?

Det har du vist fået nu...

Fra : J S L

Dato : 18-05-04 20:54

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]