MS Windows
briani 27239
problemer med installation af programmer ~
Fra : MVN

Dato : 16-05-04 09:27

jeg indtil videre prøvet både med office xp,office 2003 og norton
systemworks 2004 ingen af dem kan installeres !!

systemworks 2004 >>>> der kommer et vindue op at der er sket en fejl og
installationen afbrydes

office 2003 og XP >> "installation fuldført" det kommer nogle gange efter 3
sek. og nogle gange efter 15 sek... (altså lige når jeg starter programmet
og skal skrive navn osv. eller når installationen er vd at lægge filer på
hardisken)

jeg har lagt andre "små" programmer ind uden fejl... kan det være pga
programmernes størrelse ?

jeg har masser af plads på min comp

har næsten lige lagt XP ind og har tjekket for vira

mine hardiske er 120 og 80 GB så det er ikke pga den fejl XP har med
partitioner over 160 (er det ikke den størrelse XP har problemer med ?)

hvad kan problemet være ?

MVN

Fra : MVN

Dato : 16-05-04 09:33

det sker også når jeg skal hente SP1 opdateringen

comp,når jeg går genstarter starter den som den plejer,og den burde jo
gennemføre installationen,det er jo derfor den beder mig genstarte for at
gennemføre installationen men det gør den som sagt ikke

MVN