SOHO 77 og CyberCity
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 16-05-04 09:26

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at benytte min egen SOHO 77 router istedet for den
Zyxel router jeg fik med fra CyberCity
en hurtig søgning på groups.google.com gav en komplet konfiguration, men den
virker ikke til min forbindelse, f.eks. kan jeg se i min zyxel router at vci
er 0/101.
Den konfiguration jeg har benyttet kan ses her:
http://groups.google.com/groups?selm=c4uolu%242id%241%40sunsite.dk&output=gp
lain

Den blev lavet om fra rå kobber da jeg havde Tiscali til forbindelse med
skillefilter og loop-back da jeg fik CC.
Den melder bare fejl ved handshake når jeg debugger den.
Da min SOHO 77 er noget 'nemmere' og har flere funktioner end den Zyxel
router ville jeg foretrække den
Det er IOS v. 12.1(3)XP, den der skrev eksemplet til sin SOHO 77 havde vist
en nyere software da ikke alle kommandoer var understøttet i min version

Nogen der har et forslag?

/Morten

--
Replace .hej with .com in my e-mail prior to sending e-mail.

Fra : Morten Davidsen

Dato : 16-05-04 09:30

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.hej> skrev i en meddelelse
> [...]
vci
> er 0/101.
> Den konfiguration jeg har benyttet kan ses her:

Jeg går ud fra at du har ændret konfigurationen til at benytte pvc 0/101?
Jeg aner intet til SOHO 77, men umiddelbart vil jeg sige det kunne være en
af grundene?
Ved du om din SOHO 77 kan benytte så høje VCI-settings? ...
F.eks. Cisco 677 kan ikke benytte VPI/VCI .. 0/101

/MD

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 16-05-04 10:00

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ved du om din SOHO 77 kan benytte så høje VCI-settings? ...
> F.eks. Cisco 677 kan ikke benytte VPI/VCI .. 0/101

Ja, det har jeg, og den kan sagtens benytte så høje VPI/VCI settings jeg
mener det er noget alá 65000/255 den kan benytte

/Morten