Fordele / ulempe ved at kalde både lokal d~
Fra : N_B_DK

Dato : 15-05-04 22:24

Hvad er fordelen / ulempen ved at have samme domain på internet siden og på
sin W2K server ? (jeg har ladet mig fortælle at det vil skabe problemer, for
så vil lan siden ikke kunne tilgå internet adressen, der er tilknyttet
domainet, men behøver jeg det, hvis jeg selv har hjemme siden lokalt ?)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : René Jensen

Dato : 15-05-04 23:34

N_B_DK wrote:
> [...]
> så vil lan siden ikke kunne tilgå internet adressen, der er tilknyttet
> domainet, men behøver jeg det, hvis jeg selv har hjemme siden lokalt ?)

Det behøver du ikke, alle request til HTTP skal så bare have serverens
navn eller lokale IP adresse. -Dog ville jeg vælge at oprette et lokal
domæne, der ikke kan forveksle med evt. domæner på Internettet, det vil
lette evt. troubleshooting en del skulle jeg mene.

Med venlig hilsen,
René Jensen