Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Spam i denne gruppe (lidt OT)
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 15-05-04 21:28

Hej

jeg følger gruppen lidt på sidelinjen. Jeg er blevet mere og mere irriteret
over talrige spams. Er der nogen der ved, hvor man kan rette sin klage til?
Er det kun min udbyder (TDC) der lader disse spams slippe igennem, eller
gælder det alle? Det er ikke kun et problem her. Det jeg gerne vil vide er,
om jeg kan klage til f.eks. TDC og hvor jeg gør det.

Kennet
--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 15-05-04 21:34

"Pernille og Kennet" <anonymos@noplace.dk> wrote in news:40a67d49$0$441
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> [...]
> Er det kun min udbyder (TDC) der lader disse spams slippe igennem, eller

?? Jeg bruger også TDC (dnews01.news.tele.dk) og ser aldrig noget spam
herinde..

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 15-05-04 22:44

> ?? Jeg bruger også TDC (dnews01.news.tele.dk) og ser aldrig noget spam
> herinde..

15.5. er der 6 indlæg.

Sick chick,
Got to see to believet
Nick Berg execution mv.

Det er ikke spam det hele. En del er virus af forskellig art, men
irriterende alligevel. Jeg kan dog se, at du bruger en anden server end mig.
Måske er der forskel. Jeg bruger news.tele.dk

Kennet

Fra : ChristianTC

Dato : 15-05-04 23:39

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> wrote in message
> ?? Jeg bruger også TDC (dnews01.news.tele.dk) og ser aldrig noget spam
> herinde..

Hej Kenneth

Du må undskylde at jeg kom til at sende privat til din e-mail, det var en
fejl. Mit spørgsmål til dig er:

Jeg har prøvet at logge på dnews01.news.tele.dk, men OE6 siger at den ikke
finde den. Jeg bruger normalt news.inet.tele.dk men det tiltaler mig med en
server hvor der kun er tekst. Ved du om det er muligt for mig at skifte til
dnews01.news.tele.dk?

Mvh
Christian

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 16-05-04 17:28

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in news:40a69c14$0$146
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ved du om det er muligt for mig at skifte til
> dnews01.news.tele.dk?

My bad - jeg bruger rent faktisk dtext01.news.tele.dk - men det navn som jeg
har givet den i XNews er dnews01.news.tele.dk

Fra : Maj

Dato : 16-05-04 02:20

> ?? Jeg bruger også TDC (dnews01.news.tele.dk) og ser aldrig noget spam
> herinde..

Har for nylig skiftet til dtext.news.tele.dk fra news.inet.tele.dk og der er
ved
krydscheck i dtext.news.tele.dk IKKE, som i news.inet.tele.dk, meddelelser
med tilhæftede virusbefængte filer.
Anvender du Outlook Express er det i.ø. nemt at spærre for de mere
almindelige spammails:
- Funktioner - Meddelelsesregler - Nyheder - og i Nyhedsregler specificere
hvad der skal slettes.

Og i.ø. er der på news.inet.tele.dk masser af virusbefængte tilhæftede filer
ala "Big dildo stuck between to hot
babes", "Britney Spears naked", Christina Aguilera naked" og tilsvarende.

Venligst

Fra : ChristianTC

Dato : 16-05-04 11:12

"Maj" <maj@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ved
> krydscheck i dtext.news.tele.dk IKKE, som i news.inet.tele.dk, meddelelser

Ja det har hjulpet gevaldigt. Så jeg er glad for at jeg skiftede. Samtidig
virker det hurtigere end news.inet.tele.dk.

Mvh
Christian

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-04 21:35

"Pernille og Kennet" <anonymos@noplace.dk> wrote in message
> [...]
til?
> Er det kun min udbyder (TDC) der lader disse spams slippe igennem, eller

Jeg bruger " dtext.news.tele.dk " og ser faktisk ingen spammails i
nyhedsgrupperne.

Mvh. Lars

---

Fra : Brian Lund

Dato : 15-05-04 22:15

> Jeg bruger " dtext.news.tele.dk " og ser faktisk ingen spammails i
> nyhedsgrupperne.

"dtext" - Hvad er det? - Så man slipper for binære indlæg?

Brian

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-05-04 22:32

Brian Lund skrev i et indlæg på usenet:
> "dtext" - Hvad er det? - Så man slipper for binære indlæg?

Jeps - det er en ren tekst-server uden de binære grupper - derfor er den
væsentlig hurtigere og mere stabil end de andre servere til
tekstgrupper.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-05-04 22:17

"Pernille og Kennet" <anonymos@noplace.dk> skrev:

>Jeg er blevet mere og mere irriteret
>over talrige spams. Er der nogen der ved, hvor man kan rette sin klage til?
>Er det kun min udbyder (TDC) der lader disse spams slippe igennem

Jeg ser aldrig spam her - udover Renés indlæg - bruger

news.individual.net

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Rene

Dato : 15-05-04 22:48