Foto
IBM760 5420
Teil 3020
forskel på de forskellige flash korttyper
Fra : Kim Schulz

Dato : 15-05-04 21:31

hejsa
Jeg sag lige og læste lidt på Fuji Finepix S5000 og så at det brugte
XD-picture kort hvilket jeg ikke lige var stødt på i nogle af vores
andre kameraer.
Nogen der kender til en side med sammenligninger af de forskellige
korttyper (fordele/ulemper osv) eller som kan give mig en her.

normal har jeg SD eller MMC.

Nåja er der forresten nogen som kender til direkte negative sider ved
finepix s5000. Så det ikke kostede ret meget mere, og tænkte at det
måske var værd at prøve hvis det ny-erhvervede aldi-kamera bliver
leveret tilbage (den beslutninger har jeg endnu ikke taget).

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New