Troya - kvinder skaber krig
Fra : Bo Warming

Dato : 15-05-04 21:15

"Der ville ikke eksistere krige, hvis ikke kvinder så til." D H Lawrence

Romantikere lyver at mænd er de aggressive

- som i Illiaden er der kvinder der bruger mænd som legetøj, og opildner dem
til at blive lemlestet og dræbt, for at kvinderne kan vælge den bedste som
sæddonor og skafferdyr

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Michael Hansen

Dato : 15-05-04 23:37

Nå!

Fra : flemsus

Dato : 16-05-04 12:00

"Michael Hansen" <nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> wrote in message
> Nå!
>

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

Kan i da for satan ikke ignorere Warmings indlæg! Det er da møgirriterende
at skal se på alle jeres "Re" i den forbindelse. Hans indlæg har ikke noget
med film at gøre og det har jeres svar heller ikke.

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Rhexis

Dato : 16-05-04 13:26

"flemsus" <flemsusNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> møgirriterende at skal se på alle jeres "Re" i den forbindelse. Hans
> indlæg har ikke noget med film at gøre og det har jeres svar heller

Din eminente citatteknik sætter dit indlæg i glimrende relief. Kunne
du ikke overtales til at udelade Warmings ordbræk næste gang?

FUT: væk

--
rhexis

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-04 13:30

"flemsus" <flemsusNOSPAM@hotmail.com> wrote in message
> at skal se på alle jeres "Re" i den forbindelse. Hans indlæg har ikke
noget
> med film at gøre og det har jeres svar heller ikke.

Og hvad har dit brok med film at gøre? Hvis du virkelig havde et problem med
at du kommer til at åbne indlæg, som du ikke gider, så havde du mailet
privat og argumenteret for at jeg tolkede fundatsen mere tekstnært.

Temmelig mange genså nok "A few good men" i TV3 igår, og den sendtes
selvfølgelig fordi den er aktuel vedr Irak-torturen

Hvilket af de citater, hvormed jeg belyser kernen i Troya-plottet - at
kvinder skaber krig - mener du er irrelevant eller OT.

Citater beviser ikke noget. Intet usenet indlæg beviser noget. Men citater
kan være filmrelevant og belyse kortfattet et væsentligt aspekt ved en films
ide

Fra : flemsus

Dato : 16-05-04 14:03

"Michael Hansen" <nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> wrote in message
> Nå!
>

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

Det var jo netop for at vise at selvom du har ham i "Filteret" så slipper
man ikke for ham når andre ikke kan finde ud af at ignorere ham.

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Michael Hansen

Dato : 16-05-04 14:32

> Det var jo netop for at vise at selvom du har ham i "Filteret" så slipper
> man ikke for ham når andre ikke kan finde ud af at ignorere ham.

Right - Bo er røget i filteret )

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 16-05-04 18:48

"Michael Hansen" <nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> skrev i en meddelelse

> Right - Bo er røget i filteret )

Det er også svært at tage folk som gemmer deres afføring seriøst...

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-04 23:12

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk> wrote in
message news:EPNpc.2386$2Q3.1507@news.get2net.dk...
> "Michael Hansen" <nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> skrev i en meddelelse

> Det er også svært at tage folk som gemmer deres afføring seriøst...

Du er OT ved at bringe emne op på dk.kultur.film, der ikke har at gøre med
fundatsen.

Jeg har aldrig været OT, men du opsøger data på andre grupper for at
mudderkaste klart i strid med fundatsen på www.usenet.dk

At tage mine budskaber om filmkunst seriøst, har vel ikke at gøre med at jeg
i de relevante ng rapporterer om naturvidenskabelig forskning vedr afføring?

Fra : Jacob Andersen

Dato : 16-05-04 07:32

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
> [...]
dem
> til at blive lemlestet og dræbt, for at kvinderne kan vælge den bedste som

Det ændrer da ikke på at mænd er de aggressive, geni.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-04 11:04

> "Der ville ikke eksistere krige, hvis ikke kvinder så til." D H Lawrence
>
> Romantikere lyver at mænd er de aggressive
>
> - som i Illiaden er det kvinder, der bruger mænd som legetøj, og opildner
dem
> til at blive lemlestet og dræbt i kamp om den befæstede by Troja,
for at kvinderne kan vælge de bedste som
> sæddonor og skafferdyr

"Kvinder er en raffineret blanding af pyromaner og brændvæsen.
Marcel Aymé

"Kvinden er dybest set ufredelig. Nietzsche

"Manden skal frygte kvinden, når hun hader. For manden er på bunden af sin
sjæl kun ond, kvinden er dér SLET" Nietzsche
"Det der adskiller kønnene, må videreudvikles. Kløften mellem mand og kvinde
bør gøres bredere. Nietzsche

"Er hun engang gjort lige med manden, blever hun overlegeSokrates

" Kvinder har intelligens, mænd har karakter og lidenskab Nietzsche

" The more womanly a woman is, the more she fights tooth and nail
against rights in general. Nietzsche
" When a man is in love he endures more than at other times, he
submits to everything.Nietzsche

"Den mandlige del af menneskeheden falder i to grupper. Sandstrand og
klipper. Kvinden er altid havet. Claude Aveline

"Woman loves and hates: she knows no middle course. Publilius Syrus

"Når en mand elsker, står han og bryster sig med de ti bud og hans gode
moral. Når en kvinde elsker, bryder hun sig lidet om Du Skal og Du Skal
Ikke W. Somerset Maugham

En mand, der elsker, opdager moralen. En kvinde, der elsker, glemmer den.
Ben Johnson

"Går til kvinderne din vej? Nuvel, forglem så pisken ej" Nietzsche

"Den sikreste måde at bekæmpe den mandlige sygdom, selvforagt, er at
blive elsket af en begavet kvinde. Nietzsche

" Only he who is man enough, will release the woman in woman.Nietzsche

" When a man is in love he endures more than at other times, he submits to
everything. Nietzsche

"Man bør ikke tillade, at en forelsket mand træffer beslutninger, som afgør
samfundets udvikling. Nietzsche

"I hævn og kærlighed er kvinder mere barbariske end mænd. Nietzsche

" Kvindens væsen er hengivelse, hvis form er modstand. Søren
Kier b kegaard

"Det, som en mand har grublet over et helt år, kuldkaster en kvinde på en
enkelt dag. Demostenes

" Vil De forstå mænd? Så studér kvinderne. Jean-Jacques
Rousseau

"The sick woman opressing, tyrannising especially;no one surpasses her in
refinements for ruling, Nietzsche

"Når en ung kvinde får en højere uddannelse, er der som regel noget galt med
hendes kønsorganer. Nietzsche

"Kvindfolkene må råde én dag i ugen, men de skal ikke vide hvilken dag det
er. Ordsprog

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 16-05-04 11:45

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:
>"Når en ung kvinde får en højere uddannelse, er der som regel noget galt med
>hendes kønsorganer. Nietzsche

Hvor vil du hen med alle disse citater? Fordi en person har skrevet
noget engang er da ikke sandheden.

Hvis det er nu er kvinder der skaber krig, som du påstår, hvorfor er
det så at de generelt mest aggresive lande har få/ingen magtfulde
kvinder?

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 16-05-04 17:58

"Jannick Depoilly" <ged@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis det er nu er kvinder der skaber krig, som du påstår, hvorfor er
> det så at de generelt mest aggresive lande har få/ingen magtfulde

Hvad har al den snak med film at gøre ? Vil i ikke være venlige at FUT'e til
dk.snak eller dk.politik

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-04 18:49

"Jannick Depoilly" <ged@nork.auc.dk> wrote in message
> [...]

> Hvis det er nu er kvinder der skaber krig, som du påstår, hvorfor er
> det så at de generelt mest aggresive lande har få/ingen magtfulde

"Der står en kvinde bag enhver mand".(Ordsprog)

Det klassiske scenarie er, at generalinden vælger at have hovedpine når
generalen vil elske, så for at blive forfremmet, så lader han sine
grænsetroppeer provokere fjenden, så krig opstår, og så bliver generalen
forfremmet og kan købe en større villa og minkpels til sin kone, og hun vil
bolle igen.

De supplerende citater rummer sådan underbygning af min hovedtese

Alle kvinder opdrager deres sønner til at være lydige og autoritetstro, så
de kan blive 1. gode elever 2. gode soldater.

"Hvor højt kvinder end ærer deres mænd,
så ærer de dog endnu mere de af samfundet anerkendte magter og høje
stillinger. ;
de har i århundreder været vænnede til at træde frem for alt herskende i
bøjet stilling,
med hænderne foldet over brystet og til at misbillige al opsætsighed mod den
offentlige magt.
Derfor hænger de sig,uden egentlig at tilsigte det (snarere som af
instinkt)som
hæmsko mellem hjulene på enhver frisindet uafhængig stræben.
og gør under visse omstændigheder deres ægtefæller i høj grad utålmodige,
især deres ægtefæller overtaler sig til at tro,
at det er kærlighed, der i grunden driver kvinderne dertil
At miskende kvindernes midler og højmodigt ære motiverne til disse midler
- der er mands skik og ofte medfører mands-fortvivlelse". Nietzsche

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 16-05-04 17:57

> [...]
> hendes kønsorganer. Nietzsche
>

> "Kvindfolkene må råde én dag i ugen, men de skal ikke vide hvilken dag det

Undlad venligst kæmpe afsnit og kæmpe mellemrum!
Mange tak!

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Silver

Dato : 16-05-04 15:36

> [...]
dem
> til at blive lemlestet og dræbt, for at kvinderne kan vælge den bedste som

Har du nogensinde været til enkebal.....? samme ting næsten...

Silver.

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 16-05-04 18:09

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
news:ATupc.7711$x_3.5815@fe28.usenetserver.com. en masse bras....

Kredsformanden i Fremskridtspartiet Claus Kristensen udtalte i forbindelse
med Bo Warming's eksludering:

"Men hovedindtrykket, navnlig visuelt, vil for almindelige mennesker være,
at han er en outsider, det er håbløst at stille krav til ham, f.eks. om
anstændig personlig fremtræden - herunder at være renvasket, friseret, uden
overvældende kropslugt, og at være anstændigt klædt i helt og rent tøj.

Altså han ligner en landsbytosse - i bedste fald", skriver kredsformand
Claus Christensen til Fremskridtspartiets hovedbestyrelse forud for
eksklusionen.

Men Warming har håb om genoptagelse som medlem:

- Den dag han er almindeligt soigneret, hans stue er til at komme ind i og
opholde sig i - og han kan samarbejde loyalt, som det hedder i
eksklusionsindstillingen.

kilde: Ekstra Bladet

Det er egentlig dobbeltmoralsk at mr. net-kook Bo Warming har email-adresse
hos spammotel.com som prøver at modarbejde spam. Han er nemlig selv med til
at tæppebombe usenet med hans ligegyldige og dybt racistiske offtopic-indlæg
som er med til at ødelægge det fantastiske påfund, som nyhedsgrupperne er.

Lad os håbe at der kommer en dag hvor racister og fanatister som Bo Warming
ikke længere eksisterer.

/Rasmus

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-04 23:09

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk> wrote in
message news:2fNpc.1923$YM1.1407@news.get2net.dk...

> [...]
> som er med til at ødelægge det fantastiske påfund, som nyhedsgrupperne er.
>
> Lad os håbe at der kommer en dag hvor racister og fanatister som Bo

Du hader virkelig ytringsfrihed, ikke?

Kan jeg være racist når jeg i fire år har været ulandsarbejder og effektivt
arbejdet for mindre sult og sygdom for Zambias og Afghanistans sorte og
muslimer. ? Og er gift med asiat?

Hvad er en fanatist? Voldelige fanatikere er usympatiske.

Dem der i 1999 kortvarigt havde heldt til at få mig smidt af Usenet, ved at
lyve til udbyder at jeg skrev OT, var usympatiske censurister - grænsende
til voldelige fanatikere.

Men jeg er en ordets mand - hvor er dit problem?

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-05-04 20:06

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk> wrote

> Lad os håbe at der kommer en dag hvor racister og fanatister som Bo
> Warming ikke længere eksisterer.

....eller blot at folk kunne holde snitterne fra 'reply'knappen når BW
udgyder!

vh

--
Jan Bøgh