MS Windows
briani 27239
Blokke en person
Fra : ChristianTC

Dato : 15-05-04 20:55

Hej NG

Hvordan blokker man en person fra nyhedsgrupperne i Outlook Express? Der
sker tit at der er de der virusindlæg senest fra en der kalder sig "Cali".
Når jeg blokker et af hans indlæg kunne jeg godt tænke mig hvis de også
forsvandt i alle de andre nyhedsgrupper hvor han skriver. Gør jeg noget
forkert når jeg blokker, eller er det fordi han bruger forskellige email
adresser i alle indlæggen at jeg ikke kan blokke ham en gang for alle?

Mvh
Christian

Fra : Kim

Dato : 15-05-04 21:06

On Sat, 15 May 2004 21:54:52 +0200, "ChristianTC"
<jegerendaaseslime@yahoo.com> wrote:

>Hvordan blokker man en person fra nyhedsgrupperne i Outlook Express?

Spørg i den rette gruppe :

News:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Kim

Fra : Gevaldi

Dato : 15-05-04 21:05

ChristianTC skriblede:
> Hej NG
>
> Hvordan blokker man en person fra nyhedsgrupperne i Outlook Express?

Det er som du selv skriver et spg.
om OE, så er du bedre hjulpen i
den ng. hvor netop experterne i
OE sidder:

> [...]
> skriver. Gør jeg noget forkert når jeg blokker, eller er det fordi
> han bruger forskellige email adresser i alle indlæggen at jeg ikke

Du kan enten lave en meddelelsesregel
der siger at indlæg med navnet "Cali"
ikke skal hentes eller du kan begynde
at bruge dtext.news.tele.dk hvor der
ikke er vedhæftede filer (eller næsten
aldrig).

Du kan også lave meddelelsesregler
hvor emne linien indeholder bestemte
ord ikke skal hentes.

FUT er sat til OE gruppen, hvilket vil
sige at svar på dette indlæg vil blive
bragt i den gruppe.

--
/Gevaldi

Fra : Jan Andreasen

Dato : 16-05-04 09:10

Hej.
Du går bare op i "Meddelelser", trykker "bloker afsender" og til slut
trykker "ja".....

Så ser du ikke den afsender mere..

Mvh Jan Andreasen