Hvor tit må man frisere misser?
Fra : Brian A.

Dato : 15-05-04 21:26

Hej!

Vi er begyndt at frisere vores kat. Han er en huskat, ikke noget specielt
dyrt "mærkevare kat" :)
Han nyder det, og han fortæller os når han synes at vi har friseret ham nok.
Men må vi frisere ham så længe han ikke gør modstand eller kan det blive for
meget? Det er jo utroligt hvor meget man kan frisere ham, det er skruen uden
ende :)

Fra : zasha

Dato : 15-05-04 21:16

<klip> Men må vi frisere ham så længe han ikke gør modstand eller kan det
blive for
> meget? Det er jo utroligt hvor meget man kan frisere ham, det er skruen
uden
> ende :)

Du frisérer bare løs... Min Mulle er også hæmningsløs når det kommer til
friséring...jeg tror ikke en kat kan tage skade med mindre du ligefrem
friserer al pelsen af :o
Stod det til min Mulle, så blev det hver dag, flere gange om dagen og helst
lææææænge ad gangen, men sådan får han det altså ikke *smil*
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og