Ny kunstart: torturporno
Fra : Bo Warming

Dato : 15-05-04 17:09

Ny kunstart: torturpornojura
"Tvungen onani, simuleret oralsex og nøgenhed" - altså hvad folk i Vestenb
betaler for hos glædespiger - er ifølge Information 15 maj noget der
"specielt krænker tilhængere af Islam".. Men under den "intensive
udspørgning" afslørede "den ledende al-Queda mistænkte" om noget så vigtigt
som "et komplot om bygning af bombe, der spredte radioaktivt materiale
(beskidt bombe)"

"Søvnberøvelse og hætter" har siden 1999 været forbudt af den Israels
højesteret
(ligesom slaveri blev afskaffet da det var urentabelt fordi der var opstået
bedre alternativer).
Hvis bombeofre kan forebygges, vil jeg da godt med de bare hænder og uden at
efterlade spor opnå maximal smerte på en bunden fange. Den ny anti-tortur
lovjungle er kun skabt til sophistikeret journalistisk tortur-porno. Måske
det hele er en and, og skabt af Bush for at vinde valgkampen. At udstrålle
arrogance giver stemmer, selvom medierne lader som, om vælgerne er
humanister og afskyr effektivitet.

Mon ikke alle ulande er velforsynede med de billige amerikanske stun-bælter,
som fanger ikke kan tage af, og på lang afstand kan man pr remote kontrol
påføre tilpas smerte til, at viden om planlagt terror bliver afsløret. Lad
forskerne fabulere om, at smerte også kan give hallucinationer og falske
indrømmelser. Forhørslederen tjækker hurtigt, om der er gemt sprængstof,
hvor det tilstås, eller om angivne med-kæmpere til fangen er virkelige
personer og bor hvor angivet..
For mange år siden markedsførtes stun-hundehalsbånd, men blev selvfølgelig
forbudt i de civliserede lande. Ligesom elektroniske fodlænke forsinkes i
Danmark - men har været i brug i Sverige i 13 år med succes.
Se virkeligheden i øjnene - udenfor nogle få velfærdsstater gælder at magt
er ret. Og krig er krig.

Sej kristendom er når bispen siger til kronprinseparret , at de "tilhører
ikke kun hinanden, men os alle" altså offentlig ansatte er folkets tjenere.
Fjernt fra Tornerose-EU er de til Mel Gibsons Jesus-torturfilm

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 15-05-04 17:15

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
tjenere.
> Fjernt fra Tornerose-EU er de til Mel Gibsons Jesus-torturfilm

Vejledning: dk.kultur.musik er svjv ikke den rigtige gruppe til dette
indlæg.
Se www.usenet.dk

Rasmus Thorsø Nielsen
www.retrospil.tk

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-05-04 01:29

Rasmus Thorsø Nielsen (rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk) skrev
følgende:

> Vejledning: dk.kultur.musik er svjv ikke den rigtige gruppe til dette
> indlæg.
> Se www.usenet.dk

Næste gang kan du gøre os andre en tjeneste ved at klippe hans indlæg væk
inden du skriver vejledningen. :) Ellers virker et killfilter rimelig
ringe.

- Martin

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 16-05-04 12:48

> Næste gang kan du gøre os andre en tjeneste ved at klippe hans indlæg væk
> inden du skriver vejledningen. :) Ellers virker et killfilter rimelig
> ringe.
>
> - Martin

Det er så i orden... kom til at sige det samme til en i dk.binaer ;)

Fejl 40, sorry

/Rasmus