lys under (kort) bortrejse
Fra : vvv

Dato : 15-05-04 16:59

Hej

Jeg vil være væk fra søndag formidddag til sent mandag aften, desværre er
mit tænd-sluk ur gået i stykker og jeg kan ikke købe et nyt inden.
hvordan skal jeg gøre mens jeg er væk, skal lyset være tændt eller slukket?
der er nyfødte guppyunger i hvis det har nogen betydning

Martin

Fra : KatjaStrofen

Dato : 15-05-04 19:57

"vvv" <vvv2dk@zztdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
slukket?
> der er nyfødte guppyunger i hvis det har nogen betydning

Det er intet problem.. lys er primært til for din skyld og for planternes.

Katja

Fra : Per W.

Dato : 17-05-04 10:27

"vvv" <vvv2dk@zztdcadsl.dk> skrev i melding
> [...]
slukket?
> der er nyfødte guppyunger i hvis det har nogen betydning

Fiskene bryr seg ikke om det er lys eller ikke. Det er plantene som trenger
lys. Fiskene bryr seg heller ikke om planter.

/Per W.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-05-04 16:53

"vvv" <vvv2dk@zztdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg vil være væk fra søndag formidddag til sent mandag >aften

Lad du bare lyset være slukket

Hvis du lader det brænde risikere du at nogle alger får overtaget, har selv
oplevet det ske pga. 2 dages fuld lys !!

/Ole