ZyXEL Prestige 841 (DSL-modem)
Fra : Henrik

Dato : 15-05-04 16:15

Jeg vil spørge om, hvis jeg køber et ZyXEL Prestige 841 (DSL-modem)
Skal jeg så ikke også have et skillefilter, eller er det indbygget i
modemet.

Det er fordi at jeg vil have bredbånd i mit sommer hus i Sverige og på
udbyderens side står der at man selv skal købe udstyret til, så jeg vil lige
høre om det er nok at købe modem eller om man også skal have skillefilter
til.

Håber i kan hjælpe.

Henrik

Link til udbyder : http://www.netatonce.se

Fra : Hans

Dato : 15-05-04 16:31

Henrik wrote:
> [...]
> udbyderens side står der at man selv skal købe udstyret til, så jeg
> vil lige høre om det er nok at købe modem eller om man også skal have

Vi kan jo bruge det link du selv gav til begge svar:

http://www.netatonce.se/index.php?action=privatpersoner.adsl.faq

Nej - Du kan ikke bruge en Prestige 841, da den er beregnet til VDSL.

De anbefaler selv Prestige 645M, og hvis der ikke følger en splitter med
skal du købe selv.

/ Hans

Fra : Henrik

Dato : 15-05-04 17:16

Ja det havde jeg set. men har ikke kunne finde nogle som forhandler dette
modem i Danmark.
Hvad hedder denne "splitter"

MVH

Henrik

Fra : Hans

Dato : 15-05-04 22:02

Henrik wrote:
> Ja det havde jeg set. men har ikke kunne finde nogle som forhandler
> dette modem i Danmark.
> Hvad hedder denne "splitter"
>
> MVH
>
> Henrik

Ring til Zyxel her i danmark. De kan sikkert henvise dig til flere steder,
hvor du kan købe modemet.

Det hedder en POTS-splitter, men den følger med hvis du køber en Prestige
645M.

/ Hans