Modtager trælse sms.
Fra : Kasper Mikkelsen

Dato : 14-05-04 21:49

Jeg har en veninde, der lige har købt en ny telefon. Hun modtager så nogen
sms'er, med reklame eller noget. De er sendt fra et nummer der hedder 1111,
Hver besked starter med "Hej Jes", og slutter med "Mvh Under Uret". Er der
nogen der har en ide om hvor disse sms kommer fra, og hvorfor hun får dem???

Mvh Kasper

Fra : Frederik B-B.

Dato : 14-05-04 22:09

Måske en "Jes", er kommet til at tilmelde sig en eller anden funktion på
dette site?: http://www.uretonline.dk/

Prøv at skrive en mail til dem om de har denne service, hvis du har det, så
spørg om de ikke kan fjerne din veninderes nr.

--
Med Venlig Hilsen
Frederik B-B.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 14-05-04 22:36

"Kasper Mikkelsen" <Kasper11@post1.tele.dk> wrote in
message news:40a530cc$0$5964$ba624c82@nntp03.dk.telia.net
> [...]
> med "Hej Jes", og slutter med "Mvh Under Uret". Er der
> nogen der har en ide om hvor disse sms kommer fra, og

Diskotek Under Uret i Jomfru Ane Gade, Aalborg?

Måske en der har tilmeldt nummeret til en SMS-mail-liste eller noget.
--
mvh. Jacob Larsen