ringemelodi
Fra : Steph

Dato : 14-05-04 20:45

Hello,
Jeg har lige fået mig en Sony Ericson Z600...
Er der nogen der ved hvordan og om man kan få sat nogle lyde ind i den som
kan bruges til ringe melodier?
jeg har fundet ud af at man kan optage med mikrofonen, men kunne man ikke
konverter en mp3 fil og sætte den ind i telefonen på en eller anden måde?
Hilsen Steph

Fra : Steph

Dato : 14-05-04 21:07

Sorry! har fundet ud af det