partnerbytte
Fra : practising REIKI

Dato : 14-05-04 18:41

Hvor finder man de bedste sider, for partnerbyttere, hvis man vil
prøve at finde nye partnere ??

Hygge

Reiki-freak

Fra : pepss

Dato : 14-05-04 19:18

"practising REIKI" skrev

mit bud må jo være www.cafe-flirt.dk

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : ulla

Dato : 14-05-04 22:48

Prøv osse www.scor.dk
Og held og lykke

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 16-05-04 04:39

ja scor er et skide fint sted... hvis man da kan leve med at cirka 75% af
alle single PIGE profiler er MÆND og 50% af alle PAR profiler også er kun er
MÆND. og så er det ligegyldigt om de er nok så troværdige med 100% mærker og
medlems profiler... der er ikke ret mange derinde der er det de udgiver sig
for at være! og scor.dk........... GØR IKKE EN SKID
VED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snarere tværtimod.... for de skulle jo
nødigt miste 75% af alle deres profiler... så kan de jo ikke prale med at de
har så og så mange profiler og der er så og så mange online....! tror du har
omkring lige så stor chance en dag i byen som du har på scor for at finde
noget der er godt!

--
Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.minvogn.dk
og ja min mail er : nospam@minvogn.dk

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 18-05-04 04:05

"Nikolai R. Jensen" <nospam@minvogn.dk> wrote in message
> [...]
har
> omkring lige så stor chance en dag i byen som du har på scor for at finde

Hvorfor skulle det være anderledes på alle andre net-steder? Jeg mener, man
kan næppe regne med at folk som de udgiver sig for på nettet; det er næppe
kun begrænset til scor.

-Michael.

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 18-05-04 05:07

det er rigtigt!

men problemet med scor er at de ikke ønsker at gøre noget ved det!

eksempel 1 : jeg så en PAR profil med et par billeder... havde set de
billeder på en porno side... skrev det til scor med henvisning til hvor de
billeder lå... og der var ingen tvivl om at det IKKE var dem på billederne!
scors sanktion... han skulle slette billederne! men han beholdte profilen
som værende en medlems profil og par profil.

eksempel 2 : snakkede med en profil.... fik nogen billeder... fik så de
samme billeder fra en anden profil! meldte dem begge til scor da de faktisk
var ligeglade med at andre brugte "deres" billeder. scor snakkede med dem og
"de" indrømmede at det kun var en ham profil! ændrede den til en single mand
profil. 14 dage senere var det en par profil igen.... meldte dem til scor...
deres svar til mig var at han jo godt kunne have fundet en kæreste... ja
det kunne han... men hvor mange får sin kæreste med på scor indenfor de
første 14 dage af deres fohold? scors sanktion... INGEN!

eksempel 3 : der fandtes en loge der hed NO FAKES scor truede med at lukke
de hvis ejeren ikke makkede ret....

de 3 ting gør at jeg kun kan sige at scor gør alt hvad de kan for at
opmuntre til og meget gerne ser at deres profiler er fulde af løgn for ingen
tvivl om at jo flere pige/parprofiler de har jo flere kommer på deres side!
for hvem gider gå ind på en dating side med 10.000 mande profiler, 25 pige
profiler og 50 par profiler?