Techno version af Jingle Bells ?
Fra : Muldeberg

Dato : 15-05-04 11:54

For et godt stykke tid tilbage (i julen) hørte jeg i radioen en noget
videre hård techno version af Jingle Bells, naturligvis som det nu
er med radio i nutidens stunder gad de ikke at oplyse hvad at gruppen og
nummeret hed.
Kender nogen noget til det nummer ?
Google kunne desværre ikke lige hjælpe.

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Jizzip

Dato : 15-05-04 13:19

Hej Mulde

Prøv dette link:

http://stage.vitaminic.dk/main/tekno_dmnk/all_tracks/

Her kan du endda downloade nummeret gratis!!!

Jizzip

---

Fra : Muldeberg

Dato : 15-05-04 15:20

"Jizzip" <sfcczzph@hotmail.com> wrote in news:c851rr$1ab3$1
@news.cybercity.dk:

> Hej Mulde
>
> Prøv dette link:
>
> http://stage.vitaminic.dk/main/tekno_dmnk/all_tracks/
>
> Her kan du endda downloade nummeret gratis!!!
>
> Jizzip

Aaaalrighty then.
1000 tak skal du have.