Ond klovn.. techno
Fra : Mali

Dato : 14-05-04 22:01

For et par år siden lånte jeg en cd af en af mine venner. Han havde
intet cover, men på cd'en var der et billede af en "ond"-klovn.

Numrene var techno.

Nu har jeg søgt efter den cd i et helt år uden held. Jeg kan simpelthen
ikke finde titlen.
Jeg har tjekket om den kunne være et slags soundtrack til filmen "It",
også uden held.

Nogen der kender titlen på cd'en?

Det skal lige siges at jeg ikke har cd'en mere.

mvh. Mali.

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 15-05-04 10:38

> Nogen der kender titlen på cd'en?

Hmm.. nummeret kan være P-Control - Clown Song

/Troels

Fra : Thomas

Dato : 15-05-04 10:56

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@[spamstopper]stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:40a5e4f3$0$5969$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Hmm.. nummeret kan være P-Control - Clown Song
>
> /Troels

Nu bliver der så godtnok ikke efterlyst et nummer, men en CD
med en klovn på selve CD labelet...

Altid en god idé at læse et spørgsmål, før man svarer *gg*

..Thomas

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 15-05-04 12:13

> Nu bliver der så godtnok ikke efterlyst et nummer, men en CD
> med en klovn på selve CD labelet...

Jeg forestillede mig der måske ku' være tale om en såkaldt maxisingle?
Coveret til P-Control ser sådan ud
http://www.findance.com/arvostelut/p-control-clown-song.jpg. Han ser da en
smule muggen ud den klovn. Jeg ved dog ikke hvordan labelet ser ud, men jeg
ku forestille mig det var nogenlunde samme tema.

/Troels

Fra : Peter Martin

Dato : 15-05-04 12:52

Ved ikke så meget om techno men kan da huske Thunderdome-serien som altid
havde "seje" covers+cd'er.
Kunne det være den her?
http://www.discogs.com/release/44672

Mvh
Peter Martin

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 17-05-04 15:27

On 2004-05-14 23:01:19 +0200, Mali <mali@mail.com> said:
> [...]
ikke finde titlen.
> Jeg har tjekket om den kunne være et slags soundtrack til filmen "It",

Insane Clown Posse? Men de er mere ovre i rap. De gør dog meget ud af at
ligne onde klovne.

mvh
Mikkel Eide Eriksen