Plakater??
Fra : MRN

Dato : 15-05-04 10:48

Hejsa gruppe!

Jeg vil bare lige høre, om der er nogen der kender nogen hjemmesider hvor
man kan købe filmplakater? Jeg kender selv DVDoo.dk, men der må da være
flere???

På forhånd tak
MRN

Fra : Thomas

Dato : 15-05-04 11:48

"MRN" <post-til-mig@lille.peter.edderkop.os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil bare lige høre, om der er nogen der kender nogen hjemmesider hvor
> man kan købe filmplakater? Jeg kender selv DVDoo.dk, men der må da være

http://www.moviemerchandise.dk har rimelig mange film-plakater.

..Thomas

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 19-05-04 15:44

Thomas skrev...

> http://www.moviemerchandise.dk har rimelig mange film-plakater.

Jeg kan ikke anbefale MovieMerchandise. I mit eneste forsøg på at købe nogle
af de mange interessante genstande han reklamerer med, fik jeg kun halvdelen
af ordren og efterfølgende blev mine henvendelser ignoreret.

Derimod har jeg meget positive oplevelser med det tyske firma Poster.de, som
både leverer hurtigt og forsvarligt indpakket.
Dem finder du her:
http://www.poster.de

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Martin Helbo

Dato : 15-05-04 16:51

> [...]
>
> Jeg vil bare lige høre, om der er nogen der kender nogen hjemmesider hvor
> man kan købe filmplakater? Jeg kender selv DVDoo.dk, men der må da være

Hvis du ikke har noget imod at handle i udlandet har allposters.com et meget
stort udvalg.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Rhexis

Dato : 16-05-04 13:17

"Martin Helbo" <helbo@thedudeREMOVE.dk> wrote in message

> Hvis du ikke har noget imod at handle i udlandet har allposters.com
> et meget stort udvalg.

Jeg kan kun anbefale Allposters.com. De har et fint udvalg og pakker alle
deres forsendelser forsvarligt ind. Eneste minus er at portoen kan blive stor.

Husk at finde en kuponkode inden du handler, så sparer du nemlig lidt
på selve plakaten (dog ikke på portoen!). Pt. kan du spare 15%. Denne
procentdel svinger hele tiden.

http://www.jumpondeals.com/coupons/allposters

Prøv med: CVP-VHU-Z27-Z84-237
Du kan kun bruge én kode ad gange.

--
rhexis

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 16-05-04 15:52

> Husk at finde en kuponkode inden du handler, så sparer du nemlig lidt
> på selve plakaten (dog ikke på portoen!). Pt. kan du spare 15%. Denne
> [...]

Er det ikke ulovligt at vidredistribuere kupon-koder - spørger bare af ren
nysgerrighed...

Rasmus Thorsø Nielsen
www.retrospil.tk

Fra : Rhexis

Dato : 16-05-04 16:27

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk>
wrote in message news:UdLpc.1267$sk3.840@news.get2net.dk

> Er det ikke ulovligt at vidredistribuere kupon-koder - spørger bare
> af ren nysgerrighed...

Det ved jeg faktisk ikke. Hvorfor skulle det være ulovligt?

FUT: jura

--
rhexis

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 17-05-04 20:53

"Rhexis" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Det ved jeg faktisk ikke. Hvorfor skulle det være ulovligt?
>
> FUT: jura
>
> --
> rhexis

Fordi det svjv er nogle man får ved at købe et bestemt antal varer hos en
forhandler...
Når man sådan lige henter dem fra nettet har man ikke rigtig gjort sig
"fortjent" til dem...
Lidt det samme som at deltage i et lotteri med en stjålen kupon (ej, ok -
dårligt eksempel)

/Rasmus