SÅ er der sgu gang i den i biozonen!!!!!!
Fra : zcully

Dato : 14-05-04 19:49

Ja se så sker der sgu ting og sager med biozonen. (har før hørt folk brokke
sig over den)
Det lykkedes mig netop at få billetter til visning af Metallicas - Some kind
of monster film i Palladium i København! Og det er så ikke bare en visning
af filmen. Selveste Lars Ulrich og måske de andre dukker op for at
præsentere filmen og besvare spørgsmål først
Det bliver for fedt.....

Får filmen forøvrigt dansk premiere? Evt. hvornår?

/Zcully

Fra : Devast8or

Dato : 15-05-04 11:40

zcully wrote:
> [...]
> Det bliver for fedt.....
>
> Får filmen forøvrigt dansk premiere? Evt. hvornår?

Jeg kan ikke finde noget med Metallica når jeg søger derinde. Hvordan finder
jeg frem til det?

Og hvad er det - Musikvideo? Eller har de lavet en hel film eller hvad?

Devast8or (som ikke har hørt noget som helst om det).

Fra : zcully

Dato : 15-05-04 12:53

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Og hvad er det - Musikvideo? Eller har de lavet en hel film eller hvad?
>
> Devast8or (som ikke har hørt noget som helst om det).

Det er en dokumentar film.
http://www.imdb.com/title/tt0387412/

/Zcully

Fra : Devast8or

Dato : 15-05-04 15:03

zcully wrote:
> "Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Det er en dokumentar film.
> http://www.imdb.com/title/tt0387412/
>
> /Zcully

Ok, tak.

Devast8or

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-05-04 17:09

On Fri, 14 May 2004 20:49:08 +0200, "zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>af filmen. Selveste Lars Ulrich og måske de andre dukker op for at
>præsentere filmen og besvare spørgsmål først

Jeps os Super-vip'er (havd det så end er) fik en mail om tilbuddet

>Får filmen forøvrigt dansk premiere? Evt. hvornår?

Blev valgt som favoritten til Natfilmfestival, så den kommer men ved ikke
hvornår.
http://www.natfilm.dk/n/index.lasso?n=294

--
Morten Bowman