Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Indkøb via nettet
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 15-05-04 13:44

Jeg har lagt mærke til at der flere gange bliver omtalt udenlandske
internetbutikker her i gruppen.

Der er som regel en del penge at spare, ved køb i udlandet, men hvad med
garantien? Er det ikke et problem? Jeg køber mange ting på nettet, men
elektronik og lignende køber jeg enten i "rigtige" butikker, eller i hvert
fald danske netbutikker.

Jeg vil gerne høre hvor I handler ind, hvis der skal spares lidt penge :)
Hvilke butikker kan anbefales, og kan det betale sig at få den ekstra
besparelse, hvis man skal sende kameraet til Langtbortistan hvis der er
bøvl?

Mvh. Anders Jacobsen

Fra : ChristianTC

Dato : 15-05-04 13:58

"Anders Jacobsen" <anders@ichtys.dk> wrote in message
> [...]
> Hvilke butikker kan anbefales, og kan det betale sig at få den ekstra
> besparelse, hvis man skal sende kameraet til Langtbortistan hvis der er

Technikdirekt.de er et godt sted, som jeg tror de fleste her i gruppen kan
anbefale. Vedrørende garantien så skal man, hvis noget går i stykker, sende
det tilbage til technikdirekt i tyskland.

Mvh
Christian

Fra : Deaster

Dato : 15-05-04 14:26

ChristianTC wrote:

> Technikdirekt.de er et godt sted, som jeg tror de fleste her i
> gruppen kan anbefale. Vedrørende garantien så skal man, hvis noget
> går i stykker, sende det tilbage til technikdirekt i tyskland.

Da ikke hvis du har et stempel i dit Canon garantibevis, så kan du bare
aflevere det hos Canon Danmark.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : HCS [4000]

Dato : 15-05-04 14:29

Jeg har også flere gange benyttet mig af http://www.technikdirekt.de
Gode priser, fair behandling og god service.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*