Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt OT: Leveringstid fra technikdirekt.de
Fra : Peter Holm

Dato : 15-05-04 06:38

hejsa
nogen der ved, hvad den normale leveringstid er fra technikdirekt.de for
lagervarer ?

Mvh
Peter

Fra : Bo Bjerre

Dato : 15-05-04 07:55

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote in message
> hejsa
> nogen der ved, hvad den normale leveringstid er fra technikdirekt.de for
> lagervarer ?

jeg har ofte fået det på 4 arbejdsdage

BBj //

Fra : Thomas Corell

Dato : 15-05-04 08:05

Peter Holm wrote:
> hejsa
> nogen der ved, hvad den normale leveringstid er fra technikdirekt.de for
> lagervarer ?

Sidst jeg handlede der (med VISA), bestilte jeg søndag og havde varerne
efterfølgende fredag.

--
Don't waste space

Fra : Peter Holm

Dato : 15-05-04 08:27

Thomas Corell wrote:

> Sidst jeg handlede der (med VISA), bestilte jeg søndag og havde
> varerne efterfølgende fredag.

tak - jeg håber på levering mandag af det kamera jeg bestilte torsdag, men
det er nok en dag for optimistisk.

Mvh
Peter

Fra : ChristianTC

Dato : 15-05-04 13:23

> tak - jeg håber på levering mandag af det kamera jeg bestilte torsdag, men
> det er nok en dag for optimistisk.
>
> Mvh
> Peter

Jeg har også erfaring med at det tager ca. 4 arbejdsdage. Det synes jeg er
hurtigt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-05-04 13:31

"ChristianTC" <jegerendaaseslime@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har også erfaring med at det tager ca. 4 arbejdsdage. Det synes jeg er
> hurtigt.

Med mindre man bestilte et Canon EOS 1DII i feburar; så har leveringstiden
foreløbig været mindst tre måneder

--
-Jens B.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 15-05-04 21:27

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in news:c852ht$1b2c$1
@news.cybercity.dk:

> Med mindre man bestilte et Canon EOS 1DII i feburar; så har leveringstiden
> foreløbig været mindst tre måneder

Var det lagervare i februar?

--
Regards / Med venlig hilsen