Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotos fra bryllupskøbenhavn i formiddags
Fra : Per F Andersen

Dato : 14-05-04 13:26

Jeg var inde og spise morgenmad på Axeltorv, og se på globryllupsgæsterne
omkring Rådhuspladsen og Vor Frue Kirke. Fik taget ca. 100 billeder, hvoraf
de bedste er vist her:
http://www.javist.dk/

Er der nogen af dem I synes er gode?
mvh per

Fra : Rene

Dato : 14-05-04 14:11

fin serie !!

Mvh
René

Fra : lehd

Dato : 14-05-04 16:04

> [...]
globryllupsgæsterne
> omkring Rådhuspladsen og Vor Frue Kirke. Fik taget ca. 100 billeder,

Hej Per
en rigtig flot serie, der er virkeligt fine skud...
mvh Kirsten

Fra : Lyrik

Dato : 14-05-04 17:40

> [...]
> Jeg var inde og spise morgenmad på Axeltorv, og se på globryllupsgæsterne
> omkring Rådhuspladsen og Vor Frue Kirke. Fik taget ca. 100 billeder,

++++++++++++++++++++++++++++++++++
Fine billeder og et spørgsmål:"Hvilket program har sat siderne op"?

Hilsen
Jens

Fra : Per F Andersen

Dato : 14-05-04 18:28

Lyrik wrote:
> [...]

Siderne er sat op med BreezeBrowser

mvh per

Fra : Jørgen

Dato : 14-05-04 20:55

> [...]
> Jeg var inde og spise morgenmad på Axeltorv, og se på globryllupsgæsterne
> omkring Rådhuspladsen og Vor Frue Kirke. Fik taget ca. 100 billeder,

Hej Per
Du skal huske at fortælle hvilket camera du har brugt.
Hvis det nu er et ALDI apparat, vil man jo blive helt til grin, hvis man
begynder at rose det.
Uden at fornærme nogen, eller rose andre, vil jeg bruge lidt sort snak: "Jeg
synes at de er mindst ligeså gode som alle de ALDI billeder, der er set i de
seneste dage".
Hilsen
Jørgen

Fra : Per F Andersen

Dato : 14-05-04 21:05

Jørgen wrote:
> [...]
> snak: "Jeg synes at de er mindst ligeså gode som alle de ALDI
> billeder, der er set i de seneste dage".

Ærgerligt, at du ikke har set ordentligt efter, for der står højt og
tydeligt ved alle billeder, at det er taget med Pentax *ist D, hvorfor du
straks må rose billederne i høje toner, da dette apparat er dyrere end både
canon 300D og Nikon 70D!!!

mvh per

Fra : Jens@dtext.news.tele~

Dato : 14-05-04 21:23

> [...]
> Jeg var inde og spise morgenmad på Axeltorv, og se på globryllupsgæsterne
> omkring Rådhuspladsen og Vor Frue Kirke. Fik taget ca. 100 billeder,

Ja, flere af dem er rigtig gode!

- jeg kan f.eks. rigtig godt lide det billede af pigen med T-shirten
"Who The Fuck Is Mary..."

det er humor
Jens