Ledige campingplasser på Jylland
Fra : Kai Vaade

Dato : 14-05-04 23:36

Hei!

Vi kommer over til Jylland med campingbil i slutten av juni og blir i
nærmere 3 uker. Trenger vi å bestille plasser i forveien, eller er det
ledige _gode_ campingplasser å oppspore når vi kommer?

Vi har ikke planlagt ruten i detalj enda, slik at vi gjerne ville se oss
rundt og ta ting litt på sparket når vi kommer nedover. Er det ledige
plasser igjen da? Legoland skal selvsagt besøkes, har 3 barn, ellers er hele
Jylland aktuelt område.

Vi har bestillt plass de første 4 dagene.

Kai

Fra : Ann Bergsman

Dato : 15-05-04 17:19

Hej Kai

Nej, det burde ikke være nødvendigt at bestille pladser. Der er så mange
campingpladser, at der også er plads til jer. Kun hvis man vil på de absolut
bedste (og dyreste) kan I nok forvente udsolgt i juli måned.

Men velkommen til Jylland og rigtig god ferie!

Bent

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 16-05-04 09:47

> [...]

hele
> Jylland aktuelt område.
>
> Vi har bestillt plass de første 4 dagene.

Et godt råde er at komme til den nye plads så tidligt på dagen som muligt.
Så er det næsten altid muligt at få en plads.

Problemet kan være at holde pladsen, når i kører tur i campingbilen.
Nogen sætter et skilt, andre nogle campingmøbler og andre igen et lille
telt.
Desværre er der ikke så mange campingpladsejere som tager hånd om problemet.

Er der andre i gruppen der har et bedre bud?

mvh
JPR
--------------------------
I NG udtaler jeg mig altid som privatperson.

En dårlig samvittighed er moderen til mange gode opfindelser.
Carolyn Wells

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-04 09:59

> [...]
hele
> Jylland aktuelt område.
>
> Vi har bestillt plass de første 4 dagene.

Glem DCU pladserne de er altid fyldt op i ferierne pga af at medlemmerne
har gratis børn indtil 12 år, så her skal reserveres, men ellers kan jeg
anbefale nordsø camping ved Hvide sande og Lemvig Camping der er supergode
pladser.
Men ellers er det bare at køre frem der som regel altid en plads.
God ferie
Jens

Fra : Harry

Dato : 16-05-04 15:13

> Vi kommer over til Jylland med campingbil i slutten av juni og blir i
> nærmere 3 uker. Trenger vi å bestille plasser i forveien, eller er det
> ledige _gode_ campingplasser å oppspore når vi kommer?

Campingpladser i Danmark ligger tætte og der er en lang række pladser
i nærheden af Legoland. Du behøver ikke at reservere - skulle uheldet
være ude, er der altid en anden plads i nærheden.: Se f.eks. her:

http://www.hanses-campingsider.dk/campingpladser/c_pladser.htm

Du kan klikke på områderne og få gide bud.

Fra : Kai Vaade

Dato : 16-05-04 17:23

Hei Harry og dere andre som har svart meg!

Tusen takk for gode tips!

God ferie til dere også!

PS! Tips til konkrete feriemål på Jylland mottas fortsatt med takk!

Kai

Fra : phk

Dato : 16-05-04 17:43

> Hei Harry og dere andre som har svart meg!
>
> Tusen takk for gode tips!
>
> God ferie til dere også!
>

> PS! Tips til konkrete feriemål på Jylland mottas fortsatt med takk!

Viborg. Søg på Daubjerg Miner, Mønsted Kalkgruber, Klejtrup Verdenskort,
Dollerup Bakker, Viborg Domkirke - og meget mere :)

--
Per, Esbjerg