Tagbagagebox på Peugeot
Fra : Henrik Jansen

Dato : 15-05-04 13:09

Hej
Som sagt har jeg købt en bil på auktion : Peugeot 106 -1992 1,4 XR
Kan der sættes en bagagebøg på tagen af denne herlige lille bil? Der løber
en gummiliste i taget, men der er ikke rigtig nogle "huller" til eventuel
fastgørelse, ligesom der ikke er en "tagrendekant" som der var på min gamle
Rekord
Tak for svar
HJ

Fra : Mikkel

Dato : 15-05-04 13:25

"Henrik Jansen" <duerIkke@duerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en gummiliste i taget, men der er ikke rigtig nogle "huller" til eventuel
> fastgørelse, ligesom der ikke er en "tagrendekant" som der var på min

Der skulle være mulighed for at montere tagbøjler på denne bil, se denne
tilbehørsbrochure fra Peugeot:
http://www.peugeot.dk/brochurer/pdf/tilbehorpriser/16-04-04/Tilbehør%20-%20106.pdf