Prøveplader?
Fra : Anders Houmark

Dato : 14-05-04 20:56

Hej..

Ved i om man kan få fingrene i prøveplader om lørdagen?
Mener kun man kan få dem til hverdag når motorkonteret er åbent, men hvis i
nu vidste noget andet ville det være dejligt

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kent Nielsen

Dato : 14-05-04 21:24

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Hej..
>
> Ved i om man kan få fingrene i prøveplader om lørdagen?
> Mener kun man kan få dem til hverdag når motorkonteret er åbent, men hvis
> nu vidste noget andet ville det være dejligt

Hej,
Grænsepolitiet i Padborg har klisterplader, og de har døgnåbent, såeeh jo
det kan lade sig gøre.

(Nu ved jeg jo ikke hvor du er lokaliseret)

Kent Nielsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-05-04 23:05

Kent Nielsen wrote:

> Hej,
> Grænsepolitiet i Padborg har klisterplader, og de har døgnåbent,
> såeeh jo det kan lade sig gøre.

Hehe tak.. Men nu bor jeg omkring 2-300KM væk derfra så det er noget af en
tur

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 14-05-04 23:28

On Sat, 15 May 2004 00:04:36 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

> Men nu bor jeg omkring 2-300KM væk derfra så det er noget af en
> tur

Hvor bor du, og hvad er det, du vil?

/Mogens

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-05-04 09:25

Mogens Knudsen wrote:

> Hvor bor du, og hvad er det, du vil?

Svendborg, og det jeg vil er at bruge dem til at prøvekøre en bil min bror
måske skal købe... Og så evt. køre den fra Vordingborg og herhjem.

Det havde bare været smart om f.eks. politistationer i større byer holdt
åbent alle ugens dage, det var også det jeg fiskede lidt efter

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-05-04 09:45

Mogens Knudsen wrote:

* Jeg prøver lige igen.. Synes ikke at kunne se mit tidligere svar blev
sendt

> [...]

Det havde bare været smart om f.eks. politistationer i større byer holdt
åbent alle ugens dage, det var også det jeg fiskede lidt efter

begin 666 wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,``````+^_O___````````````````````````````````
M`````````````````````"'Y! $```$`+ `````/``\```0T,$@):ITX5,'Y
MQ4 G>E,XC@`EF.MJIJSEQ>PI;C9:YZYGOQK?C12<R8C%7P;7^60TEA0F`@`[
`
end

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-05-04 09:50

On Sat, 15 May 2004 10:44:33 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

>* Jeg prøver lige igen.. Synes ikke at kunne se mit tidligere svar blev
>sendt

OK - så ka' jeg ikke hjælpe...

/Mogens

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-05-04 10:18

Hmm der er vist opstået lidt problemer med min news klient, sådan lige
pludseligt.. Prøver lige at sende dette for 3. gang.. håber det kommer
igennem

Mogens Knudsen wrote:

> [...]

måske skal købe... Og så evt. køre den fra Vordingborg og herhjem.

Det havde bare været smart om f.eks. politistationer i større byer holdt
åbent alle ugens dage, det var også det jeg fiskede lidt efter [smiley]

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 15-05-04 10:41

Anders Houmark griflede i
> Hmm der er vist opstået lidt problemer med min news klient, sådan lige
> pludseligt.. Prøver lige at sende dette for 3. gang.. håber det kommer
> igennem

Det er her nu for tredie gang.... Så du sender godt nok, kan åbenbart
bare ikke se dem selv!

--
Hygge...
Daniel

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-05-04 11:42

Daniel Alstrup wrote:

> Det er her nu for tredie gang.... Så du sender godt nok, kan
> åbenbart bare ikke se dem selv!

Heheh nej, der har vist været et problem med news serveren :)..
Prøvede både OE og X-News, begge programmer sagde at beskederne kom fint
igennem.. Men jeg så ikke selv beskederne dukke op.. Prøvede også en del i
dk.test, og besluttede mig så for at der var problemer med serveren... og nu
i dag kan jeg se, at de alle er dukket op :)
....Undskyld alt besværet

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-05-04 13:13

Hmm der er vist opstået lidt problemer med min news klient, sådan lige
pludseligt.. Håber denne kommer igennem

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-05-04 05:57

Anders Houmark wrote:
> Hej..
>
> Ved i om man kan få fingrene i prøveplader om lørdagen?

Hos en mekaniker/bilforhandler med faste prøveplader...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Propellen

Dato : 15-05-04 15:09

On Sat, 15 May 2004 06:56:58 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Hos en mekaniker/bilforhandler med faste prøveplader...

Men de må kun bruges af ansatte i det på gældende firma...
--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-05-04 15:23

On Sat, 15 May 2004 16:09:07 +0200, Propellen <not@Valid.Invalid>
wrote:

>Men de må kun bruges af ansatte i det på gældende firma...

Til dels rigtigt, men der er en "åbning":
Pkt. 2: Man kan udlåne bilen til en selvstændig afprøvning eller
demokørsel (uden ovenstående personer med i bilen), såfremt kørslens
varighed ikke overstiger 3 timer (husk godkendt blanket)

/Mogens
som idag oplevede en Vectra V6
der ikke overholdt sin vigepligt...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-05-04 15:51

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>som idag oplevede en Vectra V6
>der ikke overholdt sin vigepligt...

Hvad skete der med Vectra'en ?

Jeg oplever sgu' mange hver dag, der skider højt og flot på deres
vigepligter.... ;(

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-05-04 15:56

On Sat, 15 May 2004 16:50:33 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Hvad skete der med Vectra'en ?

Ser du - nu er jeg jo ikke nogen novice bag rattet, hvor min
forudseendhed reddede hele historien. Du skulle have set madammen i
Vectra'en - hun troede hendes sidste minut var kommet.
(hun har helt sikkert fået en lære for livet - kunne man se)

Det er svært at forklare hele forløbet, men en 3. bil forvirrede hende
således, at hun kører lige ud foran mig. Imidlertid havde jeg tænkt på
det og lagde derfor mærke til egerne i hendes alu-hjul (de kunne anes
under den krydsende bil). Min fod var derfor på bremsen, ligesom min
ene hånd var på hornet.

Hun havde vitterligt overhovedet ikke set mig, hvorfor hun
rædselslagent pludselig så og hørte Omega'en fylde hele bakspejlet.
Vi grinte en del af det bagefter... (min frue og jeg - "Vectra'en"
gjorde ikke)

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-05-04 16:12

> [...]

>det og lagde derfor mærke til egerne i hendes alu-hjul (de kunne anes
>under den krydsende bil). Min fod var derfor på bremsen, ligesom min

Lyder som en af de situationer hvor bilen foran en drejer af til
højre, og en der venter, tror vedkomemnde bare kan fise ud på vejen...

...men overser at bilen bag den der drejer, skal ligeud .. det sker
da dagligt ved Rema 1000 i strøby Egede ;)

Der er en del mennesker der kører rundt med næseaftryk i forruden i
*det* område ;)