MS Windows
briani 27239
Fjernsupport
Fra : Netmasken

Dato : 15-05-04 12:39

Hej Gruppe,

Er der nogen der har kendskab til et godt gratisprogram til fjernsupport
beregnet til XP.

Mvh.-Klaus

Fra : René Jensen

Dato : 15-05-04 14:01

Netmasken wrote:
> Er der nogen der har kendskab til et godt gratisprogram til fjernsupport
> beregnet til XP.

Har du prøvet Windows XP's egen Remote Desktop?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Jens Jensen

Dato : 15-05-04 16:34

Windows XP.

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-05-04 17:03

> Windows XP.

Tillad mig at indskyde...
Det er ikke muligt at fjernstyre en XP Home - kun XP Pro

Mvh
Peter Jensen

Fra : Jens Jensen

Dato : 15-05-04 20:01

Tillad mig at indskyde, at der ikke er tale om fjernstyring, men
fjernsupport, der også findes i Home!

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-05-04 21:30

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> wrote in message
> Tillad mig at indskyde, at der ikke er tale om fjernstyring, men
> fjernsupport, der også findes i Home!

Hejsa Jens..

Så er det mig der beklager, fjernsupport findes både i Home og Pro versionen

Jeg havde kun bidt mærke i, at i en del af tråden ordet Remote Desktop
indgik
og havde overset at emnet er fjernsupport og ikke fjernstyring.

Men "heldigvis" kan tightvnc også bruges som fjernsupport, den den lader
klienten
beholde sit skærmbillede, hvor imod den ved XP's Remote Desktop slukker
for klientens skærm. Har ingen erfaring med XP's fjernsupport, kun Remote
Desktop

Så rådet var da ikke helt hen i skoven

Mvh
Peter Jensen

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-05-04 17:08

Ups.... glemte at henvise til tightvnc et lille gratis program som også
fungere under Windows XP (http://www.tightvnc.com/)

Mvh
Peter Jensen