MS Windows
briani 27239
bootdisk
Fra : Palle & Charlotte

Dato : 15-05-04 08:14

er der et sted hvor man kan downloade en bootdisk til win 98 så man kan
formattere og installere en millenium ind.
på forhånd tak

Fra : Gevaldi

Dato : 15-05-04 08:20

Palle & Charlotte skriblede:

www.bootdisk.com

--
/Gevaldi

Fra : Springmand

Dato : 15-05-04 23:29

"Palle & Charlotte" <palle@palle.dk> wrote in message
> er der et sted hvor man kan downloade en bootdisk til win 98 så man kan
> formattere og installere en millenium ind.
> på forhånd tak
Øhh hvis jeg har forstået det rigtigt, så er det en bootdisk til ME du skal
hente!

Torben

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-05-04 00:00

Springmand wrote:
> Øhh hvis jeg har forstået det rigtigt, så er det en bootdisk til ME
> du skal hente!

Undskyld mig, men det er da fløjtene ligegyldigt om det er en Win98
eller en WinMe startdiskette man bruger. Selv en til DOS5 kan bruges.

mvh
Henning

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-05-04 00:07

Henning Præstegaard wrote:
> Selv en til DOS5 kan bruges.

Ups overså formateringen. Tænkte bare på til
at starte installationen. Hvis der skal formateres
til FAT16, ja, så kan en DOS5 bruges.

mvh
Henning