MS Windows
briani 27239
Ændre opsætning af MS mus i Win XP ?
Fra : Mads

Dato : 15-05-04 00:46

Hej

Jeg har et lille opsætningsproblem med min mus, en lidt ældre
MS Intellimouse Explorer.

Jeg tegner en del med AutoCAD 2004 og kunne godt tænke mig
at en af tommelfingerknapperne kunne fungere som ESC, men
den mulighed giver opsætningen af musen mig ikke.

Hos en kollega, som har en Logitech mus, kan man programmere
museknapperne til at fungere som en hvilken som helst tast, eller
endda kombinationer af flere taster.
Er der ikke en måde hvorpå jeg kan "snyde" min MS mus til at
give mig en ESC tast på en af knapperne ? Jeg vil nødig til
at skulle anskaffe en ny mus bare for det.

På forhånd tak for hjælpen

mvh Mads