MS Windows
briani 27239
manglende dll fil
Fra : bettersexinc

Dato : 14-05-04 20:11

Jeg er (på et et tidligere tidspunkt) "kommet til" at slette en inficeret
system fil.
Den fil mangler jeg sandsynligvis nu da jeg skal installere ms office igen.
I hvert fald stopper inst. da den mangler filen:
C:\WINDOWS\System32\PCDLIB32.dll

Hvordan får jeg filen tilbage ??

Mvh Jesper

--
Vær god ved dine børn --- de skal vælge dit plejehjem for dig

Fra : Gnistn

Dato : 14-05-04 20:34

bettersexinc wrote:
> C:\WINDOWS\System32\PCDLIB32.dll
>
> Hvordan får jeg filen tilbage ??

Jeg fandt dette ved en søgning i google, anden nederste link:

www.ezgoal.com/channels/developer/c.asp?cid=197759&p=78&o=&s=&l=&t=&Develope
r+Software
--
Venlig hilsen
Gnistn

Fra : bettersexinc

Dato : 14-05-04 20:55

> Jeg fandt dette ved en søgning i google, anden nederste link:

> [...]

Jeg takker 10.000 gange !
sjovt nok brugte jeg osse google, men lige hvad jeg gjorde forkert står hen
i det uvisse

Jesper

Fra : hcma

Dato : 14-05-04 21:13

"bettersexinc" <jesperwagner@FJERN.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
igen.
> I hvert fald stopper inst. da den mangler filen:

Du burde kunne finde alle *dll'er her:
http://www.dynamiclink.nl/frames/dll.htm
hcma