MS Windows
briani 27239
Kan ikke få USB2 PCIkort til at virke (XP-~
Fra : _paul

Dato : 14-05-04 19:03

Det ser ud til at mit PCIkort med 3+1 USB2 porte slet ikke genkendes af XP.

Jeg har installeret Microsoft USB2 update,KB822603, men det gør ingen forskel.

USB1 fungerer som det skal.

Vil SP2 løse problemet? eller er det PCIkortet som er defekt?

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 14-05-04 19:47

_paul wrote:
> [...]
>
> USB1 fungerer som det skal.
>
> Vil SP2 løse problemet? eller er det PCIkortet som er defekt?

Device Manager, (vælg USB-enheden), Update driver og lad den så finde
driveren selv.

Virker med Windows XP SP1.

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : _paul

Dato : 14-05-04 20:02

Det har jeg prøvet. XP siger at den ikke kan finde en bedre driver.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-05-04 20:40

_paul skrev:

> Vil SP2 løse problemet? eller er det PCIkortet som er defekt?

Det må være det sidste, eller også mangler du en ordentlig driver
for mit kombinerede USB2/Firewire-kort kører fint her under WinXP
SP1.

--
Hilsen
Madsen