Hvilke valg er bedst.
Fra : S.M

Dato : 15-05-04 12:49

Står og skal vælge html editor, og er ikke klar over hvilke af disse 2
det skal være
Golive CS eller Dreamweaver ?

Hvilke fordel / ulemper er der disse 2 imellem..
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Per Rasmussen

Dato : 15-05-04 13:47

S.M wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> det skal være
> Golive CS eller Dreamweaver ?
>
> Hvilke fordel / ulemper er der disse 2 imellem..

Hvis jeg var dig, så ville jeg kikke lidt på TSW webcoder 4 som er gratis
for private at bruge (version 5 er under beta-test)
Du kan hente den på tsw.dk

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-05-04 21:02

S.M skrev:

> Står og skal vælge html editor, og er ikke klar over hvilke af
> disse 2 det skal være
> Golive CS eller Dreamweaver ?

Jeg har kun sporadisk erfaring med begge programmer, men jeg har
til gengæld set en del kode leveret af begge. Det er mit klare
indtryk at Dreamweaver er en del bedre til at lave valid kode end
GoLive.

Nyeste udgave af Dreamweaver er også meget velegnet som editor til
serversidewebsider - fx asp.net eller asp (det er muligt at GoLive
også kan noget her, jeg har bare kun hørt om Dreamweavers
muligheder).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : anders

Dato : 18-05-04 09:31

Hej hele branchen bruger dreamweaver..
men hvis du er helt ny kunne du sagtens starte med noget gratis

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-05-04 22:57

anders wrote:
> Hej hele branchen bruger dreamweaver..