table når ikke helt ud til kanten - selv v~
Fra : Simon [2700]

Dato : 15-05-04 10:39

Hej,

jeg har en table der skal gå helt ud til kanten, den har 3 columns, men det
gør den bare ikke, den er angivet som 100% bred, og 0 som kanttykkelse...
hvad gør jeg galt ? den er desuden centreret...
Her er koden.

<center>
</center>

tak for hjælpen,
Simon, der ellers ikke er n00b...

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 15-05-04 15:21

On Sat, 15 May 2004 11:39:12 +0200, Simon [2700] <devnull@linux.org> wrote:

> [...]
> gør den bare ikke, den er angivet som 100% bred, og 0 som kanttykkelse...
> hvad gør jeg galt ? den er desuden centreret...

Hvis den skal gå helt ud til kanten, så er det jo bare fyld, at skrive, at
den skal være centreret, da man jo ikke kan centrere noget der fylder det
hele. Hvis du endelig vil centrere det, så bør du bruge css til det. Der
er jo ikke nogen grund til at bruge html 3.2 i år 2004.

Din tabel fylder i øvrigt hele siden, det eneste problem er så at body
elementet har noget margin/padding, som får det til at se ud som om, der
mangler noget.
Skriv mellem <head> og </head>:
body {
   margin:0;