Gennemsigtig inputfelt - evt- med css.
Fra : MooreHojer

Dato : 14-05-04 23:22

Jeg har en side med ngle forskellige formfelter blandet andet de her:
<input name="Bruger" type="TEXT" maxlength="12" size="16">.

Samtidigt har jeg et baggrundsbillede der ved hjælp af css er fixed:

body {
background-image: url("logo_mega.gif");
background-repeat: no-repeat;
background-attachment: fixed;
background-position: center top;
}

Så var det jeg tænkte at det ville se godt ud hvis input-felterne er
"gennemsigtige" så man kan se billedet bag ved em når de kører over det. Er det
muligt på en eller anden måde, enten med html eller css?

--
Simon Moore Højer

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 14-05-04 23:50

On Sat, 15 May 2004 00:22:17 +0200, MooreHojer <simonhoejer@hotmail.com>
wrote:

> [...]
> Er det
> muligt på en eller anden måde, enten med html eller css?

Du kan bruge background-color:transparent;

f.eks.
input {
background-color:transparent;
border:0 solid transparent; /* Hvis du også ønsker at fjern kassen rundt
om din input */
}

--
Ryan Kristensen

Fra : MooreHojer

Dato : 15-05-04 00:20

> [...]
> input {
> background-color:transparent;
> border:0 solid transparent; /* Hvis du også ønsker at fjern kassen rundt

Tusind tak!