pdf på flere sider fungere ikke "SOS" "SOS~
Fra : Dorthe Madsen

Dato : 13-05-04 20:06

Jeg har lavet et link til et pdf dokument på 3 sider, der åbner i
nyt vindue, men kun den første side vises. Når jeg prøver at
klikke på næste side lukker programmet ned og siger fejl.

Det hele er lavet i GoLive - hjælp via koden er okay

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 13-05-04 20:25

Dorthe Madsen wrote:

> [...]
> klikke på næste side lukker programmet ned og siger fejl.
>
> Det hele er lavet i GoLive - hjælp via koden er okay

Kan du give linket til sitet?

mvh
Johan

Fra : Dorthe Madsen

Dato : 13-05-04 20:52

Johan Holst Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Kan du give linket til sitet?
>
> mvh
> Johan

www.sezer.dk/lamelisa/menu

Dorthe

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 13-05-04 20:55

Dorthe Madsen wrote:

> www.sezer.dk/lamelisa/menu

Siden findes ikke?

mvh
Johan

Fra : Dorthe Madsen

Dato : 13-05-04 20:59

Johan Holst Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Siden findes ikke?
>
> mvh
> Johan

Okay prøv her så http://www.sezer.dk/Menu.pdf ellers skal du bare ind
www.sezer.dk og så ind under La melisa/menu

dorthe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-05-04 20:29

Dorthe Madsen <dorita77@yahoo.com> skrev :

> [...]
>klikke på næste side lukker programmet ned og siger fejl.
>
>Det hele er lavet i GoLive - hjælp via koden er okay

Hvordan havde du tænkt dig, at vi skulle kunne hjælpe dig?

Der er åbentbart en fejl i pdffilen.

Men kom med et link, ellers er det umulligt at svare på.
--
Knud

Fra : Dorthe Madsen

Dato : 13-05-04 20:53

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>
> Der er åbentbart en fejl i pdffilen.
>
> Men kom med et link, ellers er det umulligt at svare på.

hov du det er første gang jeg er her inde og ja ja jeg har ikke meget
forstand på det derfor spørger jeg jo

linket er: www.sezer.dk/lamelisa/menu

Dorthe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-05-04 21:04

Dorthe Madsen <dorita77@yahoo.com> skrev :

>linket er: www.sezer.dk/lamelisa/menu

Er det http://www.sezer.dk/lamelisa.html og så
http://www.sezer.dk/Menu.pdf du mener?

Virker fint her.
--
Knud

Fra : Lars K.

Dato : 13-05-04 21:20

In article <g4l7a0lnkep28g8q6a3vmkqp17darcpj68@dtext.news.tele.dk>,
ellentoft@mail.tele.invalid says...

> Er det http://www.sezer.dk/lamelisa.html og så
> http://www.sezer.dk/Menu.pdf du mener?
>
> Virker fint her.

Også her. Acrobat 4.0 :)
--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 13-05-04 23:05

Dorthe Madsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> linket er: www.sezer.dk/lamelisa/menu
>
> Dorthe

Virker udmærket, men jeg syntes godt nok det er meget kode at lave for
at lave et link.

PerR

Fra : Dorthe Madsen

Dato : 14-05-04 09:22

> [...]
>
> Det hele er lavet i GoLive - hjælp via koden er okay
>
> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?

PROBLEMET ER LØST.. TAK FOR HJÆLPEN