bekræftelse via formmail.pl
Fra : Henning Hedegaard

Dato : 13-05-04 14:21

Jeg har lavet en formmail og vil gerne have en bekræftelse på nå
oplysningerne er sendt. Jeg har fået flere oplysninger men kan
ikke få det til at virke. Jeg får følgende fejlmeddelelse:

Not Found
The requested URL / brkraftelse.html was not found on this
server.

Kan nogen hjælpe mig?

Begyndelsen ser således ud:

<form method="POST"
action="http://www.feriefondenmidtvest.dk/cgi-bin/FormMail.pl"
onsubmit="return FrontPage_Form1_Validator(this)"
name="FrontPage_Form1">
<input type="hidden" name="redirect"
value="http://www.feriefondenmidtvest.dk/bekraftelse.html">

value="Ansøgning om leje af sommerhus">
ansøgningsskema og send den med knappen forneden</font>
periodeoplysninger</font></p>

op slutninger er sådan:

modtageren i
rammen og tryk på send:</font></td>
B-Value-Required="TRUE" --><select size="1" name="recipient">
<option value="---" </option>
<option
value="trehoje@feriefondenmidtvest.dk">trehoje@feriefondenmidtves
t.dk</option>
<option
value="aulum@feriefondenmidtvest.dk">aulum@feriefondenmidtvest.dk
</option>
<option
value="vinderup@feriefondenmidtvest.dk">vinderup@feriefondenmidtv
est.dk</option>
<option
value="thyholm@feriefondenmidtvest.dk">thyholm@feriefondenmidtves
t.dk</option>
</select>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 13-05-04 14:26

Henning Hedegaard wrote:

> [...]
>
> Not Found
> The requested URL / brkraftelse.html was not found on this

brkraftelse.html ?

Mener du ikke bekraftelse.html?

Og hvis det stadig ikke virker så prøv med bekraftelse.htm

Hintzmann c",)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-05-04 14:29

Henning Hedegaard skrev:

> Not Found
> The requested URL / brkraftelse.html was not found on this
> server.

Den fil du henviser til findes ikke.

> value="http://www.feriefondenmidtvest.dk/bekraftelse.html">

Du skal i øvrigt passe på med stavefejl - herover står der
bekraftelse.html, mens der i din fejlmeddelelse står
bkraftelse.html - det er to forskellige adresser.

Men der er en chance for at det virker hvis du opretter en side på
den adresse du angiver i ovennævnte value-parameter.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Henning Hedegaard

Dato : 13-05-04 15:11

Det er mig der har skrevet fejlmeddelelsen forker af, beklager