baggrundsmusik
Fra : benjamin

Dato : 13-05-04 00:35

Hvad er den bedste måde at lave baggrundsmusik på? Jeg har en wav-fil
jeg gerne vil have til at loope. Jeg har prøvet at lave en mp3 og så
bruge embed, men der kommer en lille pause hvergang den looper.

btw jeg ved godt det normalt er mega irriterende med baggrundsmusik,
men det her er lidt specielt.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-05-04 02:01

benjamin <bgst@_nospam_bgst.dk> wrote in

> [...]
> wav-fil jeg gerne vil have til at loope. Jeg har prøvet at lave
> en mp3 og så bruge embed, men der kommer en lille pause hvergang

Kan det tænkes at der er en kort pause i slutningen eller i starten
af filen ?

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/blog/ ::...
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : benjamin

Dato : 13-05-04 20:01

On 13 May 2004 01:00:54 GMT, Henrik Stidsen <nospamforme@hs235.dk>
wrote:

>benjamin <bgst@_nospam_bgst.dk> wrote in

>Kan det tænkes at der er en kort pause i slutningen eller i starten
>af filen ?

Ja det er der faktisk (det er der altid på mp3er), men den gør det
også med wav-filen som er 100% ok