Nyheder - vejrudsigt
Fra : Gert Simonsen

Dato : 10-05-04 15:53

Hejsa

Gad vide om dette er den rette gruppe....hmmm? - jeg prøver alligevel!
Jeg har set et sted hvor man kunne indsætte nyheder og vejrudsigt m.m.
direkte på sin hjemmeside, blot med nogle henvisninger.
Er der nogen der har en ide om hvor det kunne være henne?

Hilsen Gert Simonsen

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-05-04 12:53

kan det mon være www.1klik.dk