Fiskeri i sø
Fra : Jeppe Haugstrup

Dato : 01-05-01 18:27

Hejsa !

Er der nogen af jer der har nogle gode råd omkring torske fiskeri i en
privat sø ?.

Tak

Jeppe

Fra : Stefan Lund

Dato : 01-05-01 19:01

Det kan godt være at jeg ikke har lyttet efter i biologi, men findes der
Torsk i en sø ????

Stefan

Fra : Jeppe Haugstrup

Dato : 01-05-01 19:54

"Stefan Lund" <sl@danskeinvest.dk> wrote in
<9cmt77$97k$1@news.inet.tele.dk>:

Hehe jeg er lige blevet gjort opmærksom på det samme i en lille email
:)))...men okay det kunne da ha været en saltvands sø :)

Mine tanker var et andet sted :)))...

Der er tale om geder !..

Og vi kan ikke fange de djævle :)

Fra : Rene Bendixen

Dato : 01-05-01 20:19

> Der er tale om geder !..
>
> Og vi kan ikke fange de djævle :)

Hej Jeppe
Hvis du har været ude her i "Foråret" kan det godt være lidt svært at fange
gedder, da de er i fuld gang med at gyde.
Men her fra idag, og fremefter skulle det nok være muligt (Også er det
"Lovligt")
Hvor i landet tænker du specielt på at fiske ?

Mvh. Rene

Jeppe Haugstrup <haugstru@post4.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cn0nh$ng2$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Ivan Vejsgård Nielse~

Dato : 01-05-01 22:27

Det kan rent faktisk godt lade sig gøre at fange torskefisk i ferskvand.
Knuden er, så vidt jeg ved, betegnet som en torskefisk.

Det forholder sig dog noget anderledes med geder, idet de ikke trives i så
våde miljøer

mvh ivan

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 01-05-01 22:59

"Ivan Vejsgård Nielsen" <ivan@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Det forholder sig dog noget anderledes med geder, idet de ikke trives i så
> våde miljøer

Nu skal vi vist passe på der ikke går ged i den!

Mogens