Astrup mose
Fra : Søren Pedersen

Dato : 01-05-01 17:55

Hej
Er der nogen derude som har erfaring med fiskeriet i Astrup Mose ved
Solbjerg / Århus???
Søren Pedersen

Fra : Alex Linaa

Dato : 02-05-01 12:10

"Søren Pedersen" <soerenbp@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen derude som har erfaring med fiskeriet i Astrup Mose ved
> Solbjerg / Århus???

Jeg har aldrig selv fisket i mosen, men jeg kan godt give dig et par
oplysninger alligevel, for mine børn har været der et par gange med skolen.
Mosen administreres af Solbjerg Jagtforening, og er derfor primært et
"andehul".
Jeg har aldrig hørt om storfangster af fisk i mosen, men ungerne har da haft
både gedder og aborrer på krogen når de har været der.
Fiskekortet kan du købe i det bondehus der ligger lige over for nedkørslen
til mosen.

Venlig hilsen
Alex Linaa

--
http://belone.linaa.com - Se hvor langt hornfisken er kommet.
http://muddi.linaa.com - Min dejlige Sankt Bernhard

Fra : Martin Bertelsen

Dato : 03-05-01 16:30

Mange skaller og abbore, gederne er ikke store. Hyggeligt sted men kedeligt
fiskeri.