CPU på Asus A7V-133
Fra : Kell

Dato : 15-05-04 09:24

Hejsa
Hvilken størrelse AMD cpuér kan jeg smide på mit mobo.
På alle bundkort i dag , står der jo ikke noget om hvor stor den højst kan
være ,
Jeg kører kun med en 1200Mhz processor , men kan man sætte en 2,8 på i dag ?

Eller skal man investere i et nyt mobo .?
--

Best regards
Venlig hilsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-05-04 11:27

Kell skrev :
> [...]
> være ,
> Jeg kører kun med en 1200Mhz processor , men kan man sætte en 2,8 på i dag

Nej. Det kommer an på dit bundkort revisionsnummer.
Tjek her:
http://www.a7vtroubleshooting.com/info/cpu/index.htm

men du kommer ikke i nærheden af 2800

> Eller skal man investere i et nyt mobo .?

Jeppersen!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/