Problem Med Lasat Speed II
Fra : T. Østergaard

Dato : 01-05-01 17:38

Hej NG.

Jeg har et problem med mit lasat speed II modem. Hvordan skal jeg
viderstille en samtale fra den ene linie til den anden. (På hver sin TEL
udgang).

Mvh.

T.Østergaard

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 01-05-01 23:40

> Jeg har et problem med mit lasat speed II modem. Hvordan skal jeg
> viderstille en samtale fra den ene linie til den anden. (På hver sin TEL
> udgang).

Hvis begge porte svarer på samme nummer skulle dette virke:

Tryk R vent på klartone, tryk # lokalnummer #, læg røret på.

Som standard er Tel 1: lokal 1-3 og Tel 2 lokal 4-6 (kan ændres i
konfigurations programmet).

Dette kræver parkering. (en tjeneste der skal abonneres på hos din
teleudbyder)

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær