Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
300D cracks
Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-05-04 04:48

Er der nogen der har prøvet de russiske cracks på
deres 300D.. -max-

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-05-04 05:45

In article <ZjXoc.163836$jf4.8404834@news000.worldonline.dk>, -max- wrote:
> Er der nogen der har prøvet de russiske cracks på
> deres 300D.. -max-

Det er ikke cracks, men en firmwaqre hvor nogle få bugs er
blevet fjernet :) Har kørt med det i nogle måneder uden problemer.

Get 5% discount on VMWare use discount/referral code: MRC-POVPED260

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-05-04 05:53

"Povl H. Pedersen"
-max- wrote:

> Det er ikke cracks, men en firmwaqre hvor nogle få bugs er
> blevet fjernet :) Har kørt med det i nogle måneder uden problemer.
>
> --
> Povl H. Pedersen -

Ok hacks hedder det så, det skulle gi adgang til
features der ellers kun er på 10D, det lyder da
lidt smart.. -max-

Fra : Ole C

Dato : 14-05-04 08:08

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Nej og inden du bevæger dig derud, så skal du være opmærksom på , at
garantien forsvinder i samme øjeblik du opdaterer din firmware men den
russiske.. Jeg har dog ikke hørt, at den skulle være "farlig" at bruge..

Mvh Ole C
www.condrup.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-05-04 09:21

Ole C wrote:
> Nej og inden du bevæger dig derud, så skal du være opmærksom på , at
> garantien forsvinder i samme øjeblik du opdaterer din firmware men den
> russiske.. Jeg har dog ikke hørt, at den skulle være "farlig" at bruge..

Hvilket kun er et problem hvis kameraet går så meget dødt at man
ikke kan flashe det igen med den orginale før man sender det ind .. ?

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-05-04 22:52

In article <7f_oc.17$OU7.1@news.get2net.dk>, Ole C wrote:

> [...]
> garantien forsvinder i samme øjeblik du opdaterer din firmware men den
> russiske.. Jeg har dog ikke hørt, at den skulle være "farlig" at bruge..

Men reklamationsretten bortfalder ikke. Udelukkende garantien
(som er noget der stiller dig væsentligt bedre end købeloven) kan
bortfalde.

Get 5% discount on VMWare use discount/referral code: MRC-POVPED260

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-05-04 08:20

-max- wrote:
> Er der nogen der har prøvet de russiske cracks på
> deres 300D.. -max-

Ja..

Den primære fordel er at man kan vælge størrelsen på den embedded
jpeg i RAW-skud, og at man får FEC med den indbyggede flash.

Det er ihvertfald hvad jeg primært bruger mht. de nye funktioner :)

Kig evt her:
http://www.bahneman.com/liem/photos/tricks/digital-rebel-tricks.html

// Hans
--