Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
print af indbydelser
Fra : RF

Dato : 13-05-04 14:34

Jeg vil gerne selv sætte en festindbydelse op med tekst og foto
men hvor får jeg den bedst (og billigst) printet ud (helst over nettet)
det er jo lidt mere end et foto da jeg gerne vil have indbydelsen foldet
og tryk på begge sider

Fra : Jens Jensen

Dato : 13-05-04 15:06

Bedst og billigst. Ja, hvorfor ikke?

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 14-05-04 09:23

> Bedst og billigst. Ja, hvorfor ikke?

Jammen sådan er vi danskere jo..:)

Det må vel være et trykkeri man skal have fat i... Det er ihvertfald mit
gæt.
--
Jabbe

Kvinder: De er jo allesammen psykopater!
www.jabbe.marzman.dk

Fra : Peter Kar$toft

Dato : 14-05-04 12:37

Digitalt tryk er efter min mening det "bedste" og billigste til det formål.
Nye digitale maskiner trykker efterhånden enormt godt, og mange
"almindelige" mennesker tror tit det er offset.
Men mange steder koster det et par kroner pr. clip. hvilket kan være dyrt i
længden.

Peter

--
PS. Der er "fejl" i min mail adresse
"Jabbe(4k)" <jabbeSLET@gDETTEet2net.dk?subject=nyhedsgruppe> skrev i en

Fra : RF

Dato : 16-05-04 17:28

"Peter Kar$toft" <peter.karstoft@privatDETTESKALVÆK.dk> skrev i en
meddelelse news:40a4af75$0$282$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> "almindelige" mennesker tror tit det er offset.
> Men mange steder koster det et par kroner pr. clip. hvilket kan være dyrt

Tak, jeg tror jeg prøver med digitalt tryk
så for jeg at se om det er bedst og billigst ;)
(det var nu ikke så netto-tænkt som det kunne lyde
nærmere et forsøg på at finde
den bedst mulige vægtning imellem kavalitet og pris)