Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EDBpriser.dk ikke billigst
Fra : Maj

Dato : 12-05-04 13:14

Har ved flere lejligheder erfaret at priser på EDBpriser.dk sjældent er de
billigste.
D.d. den 12. maj koster fx. Canon Ixus II kr. 2.199,- + porto kr. 41,- til
minimumspris kr. 2.240,- på EDBpriser.dk.
ComputerCity har samme kamera til kr. 1.999,- og med Forbrugsforeningskort
gives 5% rabat, således at man er nede på kr. 1.900,-.
Benyttes http://shopping.msn.dk kan man ofte finde priser billigere end på
EDBpriser.dk.....

Venligst

Fra : HKJ

Dato : 12-05-04 13:19

"Maj" <maj@hotmail.com> wrote in message
> Har ved flere lejligheder erfaret at priser på EDBpriser.dk sjældent er de
> billigste.

For at have priser på siden, skal du betale et gebyr og sende dine priser
til siden. De finder ikke selv priser, det stoppede for nogle år siden.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-05-04 13:20

Uheldigvis faldt Maj over tastaturet og skrev derved følgende:

> Har ved flere lejligheder erfaret at priser på EDBpriser.dk sjældent
> er de billigste.

Og går du ned i f.eks. Platan eller Bingofoto, så har kommer de ofte
frem til en prise, der er tilsvarende.

Og så er servicen sikkert også bedre sammenlignet med en
postordreforretning, som parallel importerer sine varer.

Claus

Fra : ;o\)-max-

Dato : 12-05-04 17:44

"Claus Tersgov"

> [...]
>
> Og så er servicen sikkert også bedre sammenlignet med en
> postordreforretning, som parallel importerer sine varer.

Jeg prøvede at handle med Bingo på et stort indkøb,
de kom ikke i nærheden af det jeg kunne få det for
i Tyskland, så det kommer nok an på hvilke mærker
og varer der er tale om.. Servicen jeg får fra mine
web leverandører har hidtil været exemplarisk.
Rep på en uge, ved forsinkelser er jeg blevet ringet
op på en helligdag sågar, fået express fremsendt
en udskiftning af defekt vare (uden beregning)..
Det er mange gange de samme folk der gemmer sig
bag web butikkerne som står bag skranken. Så jeg
syns ikke man kan sige generelt at webhandel yder
dårligere service, tvært imod har jeg haft forfærdelige
oplevelser med nogle unavngivne danske fotokæder,
bla i forbindelse med Rep. -max-

Fra : Ole C

Dato : 12-05-04 14:08

"Maj" <maj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ComputerCity har samme kamera til kr. 1.999,- og med Forbrugsforeningskort
> gives 5% rabat, således at man er nede på kr. 1.900,-.

Det har du ret i, jeg fik min Canon EF 70-200mm f/4L USM til 6200,- kr. -
Den står til ca. 12.000,- kr på EDBpriser

Mvh Ole C
www.condrup.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 12-05-04 16:32

On Wed, 12 May 2004 15:07:44 +0200, "Ole C"
<contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote:

>Det har du ret i, jeg fik min Canon EF 70-200mm f/4L USM til 6200,- kr. -
>Den står til ca. 12.000,- kr på EDBpriser

Så har jeg vist gjort en god handel, hos Bingo Foto har jeg for en uge
siden købt dette objektiv for 5800,-

MVH Tommy

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 12-05-04 14:30

"Maj" <maj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>...snip...snap...
> ComputerCity har samme kamera til kr. 1.999,- og med Forbrugsforeningskort
> gives 5% rabat, således at man er nede på kr. 1.900,-.

Øhh .. ComputerCity har da ikke noget med Coop at gøre.
Electronicworld/Merlin giver rabat ved medlemsskab - men de plejer da
bestemt ikke at være billige - de kan højst give sig til at matche andres
priser, hvis du har dok.

Men i øvrigt kan jeg da tilføje at ElectricCity somme tider kan være værd at
besøge, såfremt man har fundet en billig pris i en fysisk butik, indenfor
50Km radius. Der ydes nemlig stadig 25% ekstra rabat på prisdifferencen
(det de kalder 125% prisgaranti).
Dvs. en prisdifference på 500Kr medfører du får varen 100Kr. billigere.

Da deres varer ofte er adskillige 100 Kr. sedler dyrere end så mange andre
steder, kan det somme tider betale sig - alt afhængig af hvorledes
producenten håndterer garanti. Men nej - jeg kunne ikke finde på at købe
Foto udstyr der.

MVH Anders (8900)

Fra : Gert Medom

Dato : 12-05-04 14:38

Tjahhh!

Almindelig sund skepsis og at man tjekker flere steder er aldrig helt af
vejen........

Hilsen Gert

Fra : Deaster

Dato : 12-05-04 14:55

Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.) wrote:

> "Maj" <maj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Øhh .. ComputerCity har da ikke noget med Coop at gøre.

Står der da noget om det ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 12-05-04 15:46

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Står der da noget om det ?

Hvad tror du man kan oversætte "Forbrugsforeningskort" til ??
Brugsforening er nok den rigtige oversættelse.
Eller kender du da noget til denne Forbrugsforening ?

MVH Anders (8900)

Fra : HKJ

Dato : 12-05-04 15:55

<nospamfilter001@BotNak.dk> wrote in message news:40a23899$0$169

> Hvad tror du man kan oversætte "Forbrugsforeningskort" til ??

Hvad med "Forbrugsforeningskort"

> Brugsforening er nok den rigtige oversættelse.

NEJ

http://www.forbrugsforeningen.dk/

Fra : Maj

Dato : 12-05-04 15:56

> Hvad tror du man kan oversætte "Forbrugsforeningskort" til ??
> Brugsforening er nok den rigtige oversættelse.
> Eller kender du da noget til denne Forbrugsforening ?

Prøv www.forbrugsforeningen.dk
- har INTET med Brugsen eller COOP at gøre!

Venligst

Fra : ab

Dato : 12-05-04 17:22

Er i øjeblikket ved at finde en god pris på div. Vosonic-produkter. Her er
Edb-prisers henvisninger absolut de billigste.

ab

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 12-05-04 18:41

> Prøv www.forbrugsforeningen.dk
> - har INTET med Brugsen eller COOP at gøre!

Hehe .. har nok ikke hørt om det før, da jeg ikke er offentligt ansat
Så ja .. det var vist en smutter...

MVH Anders (8900)

Fra : Deaster

Dato : 12-05-04 20:32

Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.) wrote:

> "Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad tror du man kan oversætte "Forbrugsforeningskort" til ??

Øhhh, umiddelbart ville jeg bare kalde det et Forbrugsforeningskort,
hvad du har lyst til at oversætte det til ved jeg af gode grunde ikke.

> Brugsforening er nok den rigtige oversættelse.

Næææ, hvorfor skulle det være det?

> Eller kender du da noget til denne Forbrugsforening ?

Jada, det er meget simpelt: www.forbrugsforeningen.dk

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-05-04 20:20

Hej

> [...]
> (det de kalder 125% prisgaranti).
> Dvs. en prisdifference på 500Kr medfører du får varen 100Kr. billigere.

Computercity giver også prisgaranti - i hele DK ingen km grænse,hvis du kan
finde en fysisk butik der har varen på lager så vil du kunne købe til samme
pris i din lokale computercity. Jeg købte et digi-cam på denne måde.

-Thomas