Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvad menes der om Canon EF USM 4,0-5,6/75-~
Fra : fam. Ager

Dato : 12-05-04 09:58

hej ng...

overvejer at investere i dette objektiv...
er det nogen der har praktisk efaring med dette Canon EF USM 4,0-5,6/75-300
IS
objektiv????

torben

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 14-05-04 08:23

On Wed, 12 May 2004 10:57:47 +0200, fam. Ager wrote:

> er det nogen der har praktisk efaring med dette Canon EF USM
> 4,0-5,6/75-300 IS objektiv????

Jeg har brugt det i nogle år, sammen med mit EOS 30.

Det er noget stort og tungt og upraktisk at rende rundt med, men
det er det værd, siden IS'en gør, at du kan klare dig uden stativ
i de fleste situationer.

Der er lavet en masse tests af det, hvor du kan læse om
forvrængning, opløsning osv. - til mine formål har det været
perfekt.

--
Stig
(remove the 'no's to send me mail)