Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
http://www.niels-ebbesen.net
Fra : Rene Asmussen

Dato : 12-05-04 09:50

http://www.niels-ebbesen.net

Denne mand er grafiker og web-designer. Hvad mener i om lay-out, det
grafiske generelt. Potentialet generelt i sammenligning med andre
web-designere på markedet. Er der overhovedet et marked for denne designer ?

Fra : Thor

Dato : 12-05-04 09:59

Hvor vil du hen med din hetz?

Fra : Rene Asmussen

Dato : 12-05-04 10:03

he he .. fake alias ?? Hvis du kan spørge så dumt, så kender du vist ikke
Niels Riis Ebbesen ??? Tjek blandt "Brokkassen" på Fotokritik for yderligere
info. Og så svar mig lige, hvem er det der kører Hetz!???

- René

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-05-04 10:14

Rene Asmussen skrev i et indlæg på usenet:
> Og så svar mig lige, hvem er det der kører
> Hetz!???

Vi er vist mange, der ikke helt forstår meningen med dine indlæg ?

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Rene Asmussen

Dato : 12-05-04 10:20

*lol*

Damn i er sjove

Fra : Kenneth K.

Dato : 12-05-04 10:59

On Wed, 12 May 2004 11:19:38 +0200, Rene Asmussen <ross@cool.dk> wrote:

> *lol*
>
> Damn i er sjove

Nu må du holde op, Rene. Hvad er det som er så sjovt? Jeg kan heller ikke
se meningen med dette indlæg, kan du ikke fortælle mig det? Jeg synes
siden er kedelig, men det hører slet ikke hjemme heri gruppen.

Hvorfor nægter du at citere korrekt?

Mvh,
Kenneth

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-05-04 15:48

> *lol*
>
> Damn i er sjove

Bare vi kunne sige det samme om dig, men din underholdningsværdi er desværre
hastigt svindende.

--
-Jens B.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-05-04 21:20

Jens Bruun wrote:

> Bare vi kunne sige det samme om dig, men din underholdningsværdi er desværre
> hastigt svindende.

Jeg synes vi skal nyde Rene's optræden så længe den varer, han er
nemlig som en Duracell kanin, der på fuld kraft slår på tromme for
nogle nye web-sites (www.photoinspiration.dk), og når han ikke
længre kan tiltrække nye besøgne, så ebber hans batteri ud, og så
bliver han helt tavs...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-05-04 12:32

Rene Asmussen wrote:
> he he .. fake alias ?? Hvis du kan spørge så dumt, så kender du vist ikke
> Niels Riis Ebbesen ??? Tjek blandt "Brokkassen" på Fotokritik for yderligere
> info. Og så svar mig lige, hvem er det der kører Hetz!???

http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html - hvad mener du om
dette design ? og teksten der står på siden ? ;)

(andre herinde kunne også godt tåle at læse den)

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Rene Asmussen

Dato : 12-05-04 10:05

Kig f.eks her :
http://groups.google.com/groups?q=niels+ebbesen+netikette&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning

Det er den Niels Riis Ebbesen vi alle kender så godt!

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-05-04 10:19

Rene Asmussen skrev i et indlæg på usenet:
> Det er den Niels Riis Ebbesen vi alle kender så godt!

Hvis du har noget mod Niels - så kontakt Niels og drøft det med ham -
det har intet at gøre i denne gruppe, der handler om foto og ikke om
personer.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : ha

Dato : 12-05-04 10:16

Rene Asmussen wrote:
> [...]
> grafiske generelt. Potentialet generelt i sammenligning med andre
> web-designere på markedet. Er der overhovedet et marked for denne

Hvis du vil have kritik af webdesign, er der faktisk indrettet en
gruppe specielt til det news:edb.internet.webdesign.ris+ros

/ha

Fra : Per Bau \(Udskift in~

Dato : 12-05-04 10:35

"Rene Asmussen" <ross@cool.dk> wrote in message
> [...]
> grafiske generelt. Potentialet generelt i sammenligning med andre
> web-designere på markedet. Er der overhovedet et marked for denne designer

Selvfølgelig er der det. Der er endda også en gruppe specielt til dine
indlæg.news:dk.snak.mudderkastning

/Per

FUT dk.snak.mudderkastning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-05-04 12:51

> [...]
> grafiske generelt. Potentialet generelt i sammenligning med andre
> web-designere på markedet. Er der overhovedet et marked for denne designer

Hej Rene

Sommetider skrev du noget, der næsten fik mig til at tro, at du var seriøs.
Men til alt held, fik du mig på andre tanker.
Tak for det Rene.

M.V.H.....Benny..

Fra : Lotte M

Dato : 12-05-04 13:01

> [...]

>grafiske generelt. Potentialet generelt i sammenligning med andre
>web-designere på markedet. Er der overhovedet et marked for denne designer ?

Den debat hører ikke hjemme i news:dk.fritid.foto , men hierarkiet har
faktisk en webdesign rise+rose-gruppe:
news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros . Det mest almindelige er, at
sætte egne frembringelser til debat, men normalt accepteres saglige
tråde om andres frembringelser.

Hvis din interesse ikke drejer sig om webdesign, men om designeren, så
bør du poste i: news:dk.snak.mudderkastning .

x-post til news:dk.admin.netikette , hvor kommentarer til nærværende
vejledning også bør postes.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk

Fra : Lotte M

Dato : 12-05-04 13:05

> [...]

bør du poste i: news:dk.snak.mudderkastning .

x-post til news:dk.admin.netikette , hvor kommentarer til nærværende

Mange hilsner
Lotte M

http://www.lotte-m.dk

Fra : Jan F.

Dato : 12-05-04 19:23

> [...]
> grafiske generelt. Potentialet generelt i sammenligning med andre
> web-designere på markedet. Er der overhovedet et marked for denne designer

Kære Rene,
Jeg er efterhånden snart træt af dine simple indlæg, "hvad mener I?"
Skal der ikke mere til at forarge dig? Find dog på noget andet at bruge din
tid på, hvad med at søge et job?

--

Jan F.

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 12-05-04 18:45

"Rene Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse

<KillFilter_on>

Fra : Børge Larsen

Dato : 12-05-04 20:20

ÆVL - ÆVL. UHA - UHA!

Fra : ab

Dato : 12-05-04 20:28

> "Rene Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse

RA aspirerer kraftigt til at placere sig i div. kill-filtre. Nu må det da
snart være nok ?

ab