Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
http://www.photo-gallery.dk
Fra : Rene Asmussen

Dato : 12-05-04 09:38

Nu har vi jo en hård kritkere i vores midte herinde, som strøger om sig med
kritik af alle andres fotos og sider. Hvad mener i egentlig om :
http://www.photo-gallery.dk

Her tænker jeg på webdesign og fotografisk kvalitet ??

Bare nysgerrig.

Mvh
René

Nu ser vi jo nok hvor mange af de fake profiler der roser sitet
*Hygge*

Fra : Thomas Corell

Dato : 12-05-04 09:42

Rene Asmussen wrote:
> Nu har vi jo en hård kritkere i vores midte herinde, som strøger om sig med
> kritik af alle andres fotos og sider. Hvad mener i egentlig om :
> http://www.photo-gallery.dk

Hvis du kigger tilbage i de ældre indlæg i denne gruppe, vil du se at
Niels fra tid til anden efterlyser feedback på hans kreationer. Så du
kan finde svaret på dit spørgsmål i de tråde..

--
Don't waste space

Fra : Rene Asmussen

Dato : 12-05-04 09:44

Jeg vil gerne have svar her, ellers *Don´t waste space*

- René

Fra : Martin Gleit

Dato : 12-05-04 09:45

"Rene Asmussen" <ross@cool.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.photo-gallery.dk
>
> Her tænker jeg på webdesign og fotografisk kvalitet ??

Klart et af mine favoritfotos...flot hæk:
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_%26_miljoeer/close_up/_dame_m._hat-83.html

Fra : Rene Asmussen

Dato : 12-05-04 09:48

Ja du har ret, hvad er det foran linsen ?

Fra : Dr.Ralph

Dato : 12-05-04 10:53

> Klart et af mine favoritfotos...flot hæk:
> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_%26_miljoeer/close_up/_dame_m._hat-83.html

Er dette billede en joke eller er det seriøst ?

Hvis det er seriøst, så er jeg rystet i min grundvold - hvordan kan man dog
lægge sådan et billede ud på en fotowebsite uden enten at besidde ekstrem
sort humor eller være ektremt total talentløs som fotograf og efterfølgende
til at vurdere billeder ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Dr.Ralph

Dato : 12-05-04 11:00

> [...]
> sort humor eller være ektremt total talentløs som fotograf og efterfølgende

Wow, jeg bliver mere og mere rystet - ser nu, at manden pøver at forlange
penge for de billeder....jeg er rystet.......DYBT RYSTET !

Jeg kan tage billeder med mit mobilkamera i min mobiltelefon, der er mere
skarpe end mange af billederne på den website...og jeg er seriøs.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Martin Gleit

Dato : 12-05-04 11:04

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg kan tage billeder med mit mobilkamera i min mobiltelefon, der er mere
> skarpe end mange af billederne på den website...og jeg er seriøs.

Ja, der er ikke mange der er i stand til at skabe denne slags
billeder...Stevie Wonder måske? eller Ray Charles i et anfald af
inspiration?...

Fra : Rene

Dato : 12-05-04 12:08

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_&_miljoeer/close_up/_dreng_i_tog-01.html

*lol*

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-05-04 13:20

Rene Asmussen wrote:

> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_&_miljoeer/close_up/_dreng_i_tog-01.html
>
> *lol*

Ja, jeg må nok lige ta' mig tid og lave nogle trick med lidt
forskellige PhotoShop filtre, og så kun vise det som et lille
thumbnailfoto...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 15:01

On Wed, 12 May 2004 12:03:54 +0200, "Martin Gleit"
<martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> wrote:

>Ja, der er ikke mange der er i stand til at skabe denne slags
>billeder...Stevie Wonder måske? eller Ray Charles i et anfald af
>inspiration?...

Gisp. står det så slemt til?
Det var hos dem min kone tog kørekort *gys*

/Alex

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-05-04 12:37

Dr.Ralph wrote:
> Jeg kan tage billeder med mit mobilkamera i min mobiltelefon, der er mere
> skarpe end mange af billederne på den website...og jeg er seriøs.

Alene det at du ejer en mobiltelefon med indbygget kamera, får jo en
til at miste respekten for dig

// Hans, der kun joker..
--
Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Dr.Ralph

Dato : 12-05-04 14:32

> Alene det at du ejer en mobiltelefon med indbygget kamera, får jo en
> til at miste respekten for dig

Jamen de fås skam ikke uden indbygget kamera i dag, du - måske det var på
tide at skifte din gamle 2 kg tunge Nokia 2110 ud :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-05-04 14:34

Dr.Ralph wrote:
> Jamen de fås skam ikke uden indbygget kamera i dag, du - måske det var på
> tide at skifte din gamle 2 kg tunge Nokia 2110 ud :)

Det håber jeg da så sandelig.. da jeg netop har tabt min gode gamle
7110'er under en MC-tur :o/

jeg kan se på nokia.dk at man ikke engang kan få
håndværker-telefonen mere.. det er jo helt trist.

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Dr.Ralph

Dato : 12-05-04 14:54

> Det håber jeg da så sandelig.. da jeg netop har tabt min gode gamle
> 7110'er under en MC-tur :o/

Der er faktisk mobilkameraer på vej i mobiltlf, der kan tage en anstændig
kvalitet - sidst på året kommer SonyEricsson med S700, der får et
mobilkamera med 1,3 megapixel - men det der er lidt mere interessant er, at
det faktisk kan tage hæderlige billeder under rette lysforhold - altså
sådan nogle billeder, som nok ikke skal ud på en fotoside, men billeder,
der er tålelige at kigge på, hvis de bliver sendt som MMS til en person,
der har en mobiltlf med en rimelig kvalitet TFT skærm.

Kig en gang på disse 3 billeder, der taget med prototypen af S700 fra
SonyEricsson (S700 kan købes i butikker til juletid) - de er da mere skarpe
end dem på fotosiden, som jeg blev så rystet over - jeg vil endda kalde dem
overordentligt gode, når man ved, de er taget med bagsiden af en mobiltlf
:)

http://www.sonyericsson.com/jp/product/docomo/so505is/img/camera/c_13.jpg
http://www.sonyericsson.com/jp/product/docomo/so505is/img/camera/c_14.jpg
http://k-tai.impress.co.jp/cda/static/image/2003/12/17/zdsos31.JPG

Link til S///E S700:
http://www.sonyericsson.com/product/s700/index.html

> jeg kan se på nokia.dk at man ikke engang kan få
> håndværker-telefonen mere.. det er jo helt trist.

Tror nu nok, der altid vil være et marked for dem, men med al det udvendige
udstyr, såsom kamera, og de fine farve skærme, så er det nok nedprioriteret
for øjeblikket.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Dr.Ralph

Dato : 14-05-04 09:30

UPDATE, Hans !

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-05-04 10:08

Dr.Ralph wrote:
> UPDATE, Hans !

Hva?

Nej, billederne er ikke pæne og jeg er ligeglad med hvor småt
kameraet er, hvis billederne ikke er brugbare.

// Hans
--
Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Dr.Ralph

Dato : 15-05-04 17:46

> Nej, billederne er ikke pæne og jeg er ligeglad med hvor småt
> kameraet er, hvis billederne ikke er brugbare.

Come on, Hans :)

Når du nu ved de er taget med bagsiden af en mobiltlf, så er de da OK.
Og tænk nu over, at dette er det første startspring mod at det ender op i
en kvalitet, der faktisk vil være tålelig.

Det skal aldrig erstatte et alm. digi cam i god kvalitet - men snart kunne
ertatte de billige og ringe digi cam's som sælges rundt omkring til under
2.000 kr.

Her vil det tage store markedsandele, når de udvikler optikken lidt og
glemmer fokussen på megapixels lidt.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-05-04 14:33

Dr.Ralph wrote:
> Når du nu ved de er taget med bagsiden af en mobiltlf, så er de da OK.
> Og tænk nu over, at dette er det første startspring mod at det ender op i
> en kvalitet, der faktisk vil være tålelig.

Kun, hvis telefonen også har indbygget kaffemaskine og køleskab..

> Her vil det tage store markedsandele, når de udvikler optikken lidt og
> glemmer fokussen på megapixels lidt.

Det gør de aldrig, ihvertfald ikke det sidste :)

// Hans

Fra : Rene

Dato : 12-05-04 12:06

Denne er da også et af de bedre skud :

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_&_miljoeer/close_up/_boern-02.html

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-05-04 11:00

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> skrev i en meddelelse

> Klart et af mine favoritfotos...flot hæk:

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_%26_miljoeer/close_up/_dame_m._hat-83.html
++++++++++++++++++++++

Ja, bare synd at den sort/lilla "klat" i midten ødelægger hele hækken

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Rene

Dato : 13-05-04 11:24

"Jørgen Nielsen" <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:40a346ce$0$285$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Alex W

Dato : 12-05-04 10:33

"Rene Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har vi jo en hård kritkere i vores midte herinde, som strøger om sig
med
> kritik af alle andres fotos og sider. Hvad mener i egentlig om :
> http://www.photo-gallery.dk

Niels skal vel have lov at udfolde sig som han vil ....
Smag og behag er jo forskellig, husk på det.
En ting er i hvert tilfælde sikkert, Niels er en flittig fotograf.

At Niels lever op til sit mellemnavn lidt for tit, er jo en helt anden sag.
Niels, du skulle også prøve med Niels Ros ....... ;-D

/Alex W

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 12-05-04 10:50

Rene Asmussen skrev følgende:
> Nu har vi jo en hård kritkere i vores midte herinde, som strøger om sig
med
> kritik af alle andres fotos og sider. Hvad mener i egentlig om
:http://www.photo-gallery.dk

Man behøver ikke at være en bedre fotograf eller webdesigner for at kunne
give kritik.
Jeg synes selv at Niels Ebbesens kritik meget sjældent er nyttig, men
generelt har han jo ret til sin mening om tingene.

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-05-04 11:14

Rene Asmussen wrote:

> Her tænker jeg på webdesign og fotografisk kvalitet ??

Tja Rene, du har bare ikke fattet, at jeg slet ikke har behov for at
lege ghostwriter, og det er iøvrigt temmelig underordnet, hvad du og
andre fotografer mener om mine billeder.

Billederne på www.photo-gallery.dk er ikke og skal ikke være
eksperimenterende fotokunst og computergrafik, det er stock photos,
og min målgruppe er netop folk, som ikke selv fotograferer.

Og så kan jeg betro dig, at www.photo-gallery.dk i sidste måned
havde 48.874 besøg af brugere fra mere end 80 lande, og de så på
291.740 sider.

Og på Chart kan man se, at dit web-site p.t. har 95.8 besøg i
gennemsnit pr. døgn, det vil sige, at jeg har lige så mange besøg på
en enkelt måned, som du har på halvandet år - så ja, jeg forstår
godt, at du er misundlig...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-05-04 11:35

Uheldigvis faldt Niels Ebbesen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Tja Rene, du har bare ikke fattet, at jeg slet ikke har behov for at
> lege ghostwriter, og det er iøvrigt temmelig underordnet, hvad du og
> andre fotografer mener om mine billeder.

Ligesom det er temmelig underordnet hvad du mener om andres billeder!

> Og så kan jeg betro dig, at www.photo-gallery.dk i sidste måned
> havde 48.874 besøg af brugere fra mere end 80 lande, og de så på
> 291.740 sider.

Og hvad så?

Det hjælper jo ikke en brik, når du ikke sælger en skid!

> [...]
> gennemsnit pr. døgn, det vil sige, at jeg har lige så mange besøg på
> en enkelt måned, som du har på halvandet år - så ja, jeg forstår

Eller sagt på en anden måde, din *tissemand* er meget større end
andres!

Fjols!

Claus

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-05-04 12:16

Claus Tersgov wrote:

> Ligesom det er temmelig underordnet hvad du mener om andres billeder!

Ja...

> Det hjælper jo ikke en brik, når du ikke sælger en skid!

Ja...

> Eller sagt på en anden måde, din *tissemand* er meget større end
> andres!

Ja...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Rene

Dato : 12-05-04 12:09

*Det hjælper jo ikke en brik, når du ikke sælger en skid!*

- Så det vist sagt, og det var ikk engang mig der sagde det

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 12-05-04 12:51

> Billederne på www.photo-gallery.dk er ikke og skal ikke være
> eksperimenterende fotokunst og computergrafik, det er stock photos,
> og min målgruppe er netop folk, som ikke selv fotograferer.

Altså, du tager billeder for folk der ikke kan fotografere, burde du så ikke
gøre det bedre, nu da du er en stor anerkendt fotograf ?

> Og så kan jeg betro dig, at www.photo-gallery.dk i sidste måned
> havde 48.874 besøg af brugere fra mere end 80 lande, og de så på
> 291.740 sider.

Er det ikke også for lidt, hvis man tænker på hvor længe siden har kørt, for
slet ikke at nævne hvor meget liv/tid du har ofret på den.
Og prøv så om du kan finde mere end nogle få "nybegyndere" i fotografiets
verden, der besøger din side mere end en gang.
Jeg mener ikke din kreativitet står mål med dine drømme om at have et godt
og flot professionelt billedgalleri.
Og kast nu ikke bolden tilbage, med oplysninger om besøgsantal på min side,
og jeg har også fortalt dig at jeg ikke kan fotografere.

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Ole C

Dato : 12-05-04 13:26

> [...]
> gennemsnit pr. døgn, det vil sige, at jeg har lige så mange besøg på
> en enkelt måned, som du har på halvandet år - så ja, jeg forstår

Nu er det ikke fordi jeg egentligt gider blande mig i denne ufattelige
barnlige debat, men når jeg besøger din side Niels Ebbesen, så står der
Besøg på denne side #:127239 - Når jeg så trykker på refresh i min browser
står der Besøg på denne side #:127240 - #:127241 osv.. Så, måske du skulle
tælle "unique hits" frem for "reloads" fremover, det vil gøre din statestik
mere troværdig. Og mht hvor mange lande dine besøgende kommer fra, well..
det gør de sq også på mit.. Det siger vel egentligt ingenting om dig og dit
site ?

Du laver det du laver og så er du glad. Mht Asmussen, så synes jeg han
skulle tage at gøre det samme også kan i begge 2 slippe for hinanden og vi
ander herinde kan så slippe for denne ligegyldige debat!

Mvh Ole C.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-05-04 13:54

Ole C wrote:

> [...]
> det gør de sq også på mit.. Det siger vel egentligt ingenting om dig og dit

Mine tal er ikke baseret på den counter jeg har på forsiden, de er
trukket ud af den statestik som jeg kører på mine logfiler.

Og det er kun en ganske lille procentdel af mine besøgne, der kommer
ind via forsiden.

Mine besøgne kommer nemlig fra de store søgemaskiner, og det er
sådan, at hvis en bruger søger på emne som jeg dækker, så får han et
link til den relevante underside.

Prøv flg. links, der kan du se, at mine billeder kommer op blandt de
første søgeresultater, og sådan er det med mange tusinde søgeord, og
når folk klikker på linket, så går de ind på en underside...

http://images.google.com/images?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=veteranbiler&btnG=S%F8g
http://images.google.com/images?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=solsort&btnG=S%F8g
http://images.google.com/images?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=asfaltarbejde&btnG=S%F8g
http://images.google.com/images?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=sv%E6vefly&btnG=S%F8g
.....o.s.v.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Richardy

Dato : 12-05-04 16:16

> Og så kan jeg betro dig, at www.photo-gallery.dk i sidste måned
> havde 48.874 besøg af brugere fra mere end 80 lande, og de så på
> 291.740 sider.

Det er jo den gamle diskussion omkring kvalitet og kvantitet. Fordi flere
hundrede tusinde mennesker besøger din side, gør dig ikke til en bedre
fotograf eller webdesigner.

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_&_miljoeer/close_up/_dame_m._hat-83.html

Det billede ville passe bedre på dpreview's D70 forum under titlen "D70
backfocus issue again again".

Og jeg synes måske det er en smule lamt, som folk smider om sig med titler
som fotograf og webdesigner, bare fordi de kan tage billeder med et
point-and-shoot digitalkamera og bruge MS Frontpage. HRMF!

Jeg kalder mig heller ikke tømrer fordi jeg kan finde ud af at bore et hul i
væggen og hænge et spejl op.

--

Mvh. - JanR - http://www.richardy.dk - IKKE fotograf, tømrer eller
folkeskolelærer.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-05-04 16:52

Uheldigvis faldt Jan Richardy over tastaturet og skrev derved
følgende:

> [...]
> med et point-and-shoot digitalkamera og bruge MS Frontpage. HRMF!
> Jeg kalder mig heller ikke tømrer fordi jeg kan finde ud af at bore

Prøv så at kigge på http://www.niels-ebbesen.net/grafik/frame-46.htm

Tænk engang, at man efter !!*30*!! års erfaring som "grafiker" og som
leder af grafiske virksomheder kan få sig selv til at bruge disse
eksempler som referencer. Jeg tænker navnlig på "Mediebureauet" og
"DTP konferencen"

Hvis jeg var grafiker med tredive års erfaring, så kunne jeg *aldrig*
finde på at bruge netop disse to eksempler som referencer. Der må da
kunne findes noget bedre end det, tiden taget i betragtning? Eller
hva'?

Det ligner noget, vi andre har brygget sammen på fem minutter i
Paint, og det er mig ganske *ubegribeligt*, at en "grafiker" med den
enorme erfaring og ekspertise ikke har nogle eksempler, hvor man
siger, "hold da op, det er sgu flot".

Alle de referencer ligner almindelige, dødsyge cliparts som der følger
med i tusindevis i en hvilken som helst programpakke til en windows
computer....

Er det ikke tankevækkende, at der på Ebbesens side ikke er *eet
eneste* eksempel på noget rigtig flot grafik, hvor der er leget med
ideen, skygger og lyset m.m. og som bære bare en lille smule præg af,
at være fremstillet af en professionel grafiker?

Jeg har været med til at engagere mange grafikere og tegnere og
reklamefolk gennem tiden, i de virksomheder og projekter, jeg har
været indvolveret i, men når jeg kigger på Ebbesens side, så er der
intet, absolut *intet*, der kan vække min interesse for hans evner i
det grafiske..

Det er jo helt og aldeles ideforladt, og alt er middelmådigt og langt
under den standard, man normalt burde forvente af en professionel,
faglært grafiker, og jeg kan dælme godt forstå, at Ebbesen ikke kunne
leve af at producere den slags banaliteter...

Hvis det er det, han som faglært grafiker har at udstille, så er det
ikke noget under, at der er langt mellem kunderne!

Men det er også ok, der skal også være plads til middelmådighed, hvis
det ikke lige var for den måde, Ebbesen fører sig frem på i diverse
tråde, som ofte ender med, at han nedgører alle andre og roser sine
egne evner og kompetance til skyerne...

Claus

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-05-04 19:40

Jan Richardy wrote:
> Og jeg synes måske det er en smule lamt, som folk smider om sig med titler
> som fotograf og webdesigner, bare fordi de kan tage billeder med et
> point-and-shoot digitalkamera og bruge MS Frontpage. HRMF!

Nu er sitet jo altså lavet med Adobe PageMill 3.0..

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Jan Richardy

Dato : 12-05-04 19:49

> Nu er sitet jo altså lavet med Adobe PageMill 3.0..

Åhhh. Jeg bliver helt nostalgisk.

Fra : Rene

Dato : 13-05-04 09:21

> [...]
> point-and-shoot digitalkamera og bruge MS Frontpage. HRMF!
>
> Jeg kalder mig heller ikke tømrer fordi jeg kan finde ud af at bore et hul

- Med dette fine citat vil jeg så forlade denne debat, tak for det

Mvh
René

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-04 15:02

"Rene" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse

> - Med dette fine citat vil jeg så forlade denne debat, tak for det

Takken er helt på vores side.

--
-Jens B.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-05-04 12:58

> [...]
> http://www.photo-gallery.dk
>
> Her tænker jeg på webdesign og fotografisk kvalitet ??

Hej Rene

Igen lykkedes det dig, at gøre dig dum. Nej problemet er åbenbart, at det
kniber med at tænke.....
Hvis du syntes Niels Ebbesen laver fejl, når han retter sin kritik mod
andre, så bliver den da ikke mindre ved, at du selv gør det samme. Det gør
bare dig 30 gange dummere end Niels Ebbesen.
Det må da være logisk, selv med din form for logik.

M.V.H.....Benny..

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-05-04 13:03

Uheldigvis faldt Benny Mortensen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Det gør bare dig 30 gange dummere end Niels Ebbesen.

NO way!!

Det er simpelthen genetisk umuligt...

Så skulle Rene jo være en dør

Claus

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-05-04 13:15

Claus Tersgov wrote:

> Det er simpelthen genetisk umuligt...
>
> Så skulle Rene jo være en dør

Nej han skal bare hedde Claus Tersgov...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-05-04 13:27

Uheldigvis faldt Niels Ebbesen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Nej han skal bare hedde Claus Tersgov...!

alt.dv.null

Det beviser hvor kvik du - eller skulle man sige ikke er! Du vil gerne
svine andre til, men er en
kujon uden grænser...

Hvorfor vil du, "enorme professionelle kapacitet" ikke svare på,
hvem der egentlig
beskæftiger dig?

Er det for pinligt at indrømme, at du ikke kan drive virksomhed eller
ikke kan forsørge dig selv og således er på understøttelse?

Claus

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-05-04 13:45

> Uheldigvis faldt Benny Mortensen over tastaturet og skrev derved
> [...]
Hej Claus

Det ville da passe mig fint, så kan vi smække med ham, uden det bliver
ulovligt ))

M.V.H....Benny..

Fra : Jan F.

Dato : 12-05-04 19:24

> [...]
med
> kritik af alle andres fotos og sider. Hvad mener i egentlig om :

Hvad mener du om snart at finde dig et andet forum at lege i?

--

Jan F.

Fra : Ole C

Dato : 13-05-04 12:02

Tak for denne ligegyldige mudderkast, det er utroligt hvad folk kan få sig
selv til at skrive i en NG.. Men, på den anden side set, så fik jeg sq da
smidt en masse nye i mit killfilter; for ligegyldige, barnlige samt grove
kommentarer..

Måske der bliver lidt mere ro, fremover.... Man kan da håbe..

Med venlig hilsen
Ole Condrup
www.condrup.dk

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 14-05-04 16:07

> [...]
> http://www.photo-gallery.dk
>
> Her tænker jeg på webdesign og fotografisk kvalitet ??

Hej

Den fotografiske kvalitet er jo som automatikken tillader det.

Men indholdet og kompositionen er da altid i top, se bare:

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_%26_miljoeer/torvehandel/_oek
ologisk_marked-61.html

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Kenneth K.

Dato : 14-05-04 17:06

On Fri, 14 May 2004 17:07:03 +0200, www.analogfoto.dk / L Langgaard
<langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Den fotografiske kvalitet er jo som automatikken tillader det.
>
> Men indholdet og kompositionen er da altid i top, se bare:

> [...]

Ja, hvor er det godt.

vh,
Kenneth