Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Muligheder med Xs-drive ?
Fra : ab

Dato : 09-05-04 15:08

Nogen der kan fortælle om Xs-drive løsningerne alene er til at gemme fotos
væk på, elle om løsningen kan kombineres således at man kan gemme fotos
samtidigt med at man i øvrigt bruger den som USB-harddisk til bærbar PC m.v.
?

ab

Fra : HKJ

Dato : 09-05-04 15:43

"ab" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> wrote in message
> [...]
> væk på, elle om løsningen kan kombineres således at man kan gemme fotos
> samtidigt med at man i øvrigt bruger den som USB-harddisk til bærbar PC

Du kan sagtens bruge den som USB harddisk og også som kortlæser.

Fra : KNL DtP

Dato : 09-05-04 15:47

"ab" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> samtidigt med at man i øvrigt bruger den som USB-harddisk til bærbar PC m.v.

Hovedformålet med X-Drive'et er at tømme hukommelseskort over på den
indbyggede harddisk - men som du selv er inde på, så fungerer den glimrende
som bærbar USB-harddisk. Med USB 2.0-tilslutning er den dejlig hurtig og kan
bruges på både Mac og PC uden problemer (OS X og XP kører helt uden driver).

Jeg tillader mig lige at linke til en review-artikel jeg har skrevet om
X-Drive II: http://akamera.dk/art.php?artikkelid=5798

Har efterfølgende anvendt den på en 14-dages tur til USA. Her blev det til 11
Gb billeder over cirka 40 tømninger af kortet, så den fik lov at arbejde.
Opladeren kunne blot vha. et omformer stik fint sættes til at køre om aftenen
på hotelværelset. Til prisen kan jeg kun anbefale den.

Der er dog kommet flere nye typer af disse digitale wallets, som har en
indbygget skærm, der gør det muligt at se billederne på harddisken.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : John Friis Løndal

Dato : 10-05-04 08:47

Jeg har en X-Drive II, med 60 GB harddisk i. Jeg købte en fluid/low
power harddisk og er meget glad for den, men strømforsyningen er
temmelig stor og klodset, og jeg hader at slæbe rundt med den.

John