Genopret tonen i gruppen
Fra : Arne Keller

Dato : 01-05-01 14:53

Jeg finder det er bekymrende for gruppen, at en række tråde, i den
senere tid har udviklet til en ren krig på ord.

Da denne type ikke har noget med gruppen at gøre bør det stoppe.

Jeg vil gerne bede alle om at undlade at svare på denne type indlæg,
det har før vist sig at hjælpe på problemet.

Da denne tråd også er off topic vil jeg bede jer om ikke at svare på
den, men bare følge opfordringen.
--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : MJ

Dato : 16-05-01 10:35

Luk nu røven Arne!

nu har jeg set dit brok og din irriterende evne tilo at spille klogere end
du er i MANGE nyhedsgrupper efterhånden.

var det ikke på tide at du begyndte at lave noget hos Kemp & Klamp istedet
for at spamme diverse nyhedsgrupper?

jeg tror at der mange som ikke ville være kede af at undvære dig her.

Mads

Fra : Jonathan Stein

Dato : 16-05-01 11:01

MJ wrote:

> nu har jeg set dit brok og din irriterende evne tilo at spille klogere end
> du er i MANGE nyhedsgrupper efterhånden.

??? Du er sikker på, at du ikke forveksler ham med en anden?

> jeg tror at der mange som ikke ville være kede af at undvære dig her.

Det tror jeg der er mange, der ville være - til gengæld er der en anden, vi
sagtens kan undvære...

M.v.h.

Jonathan

--
jsp-hotel.dk tilbyder profesionelle webhoteller med bl.a. Resin JSP,
PHP, MySQL, SSH/Telnet adgang, rå log-filer, grafisk statistik og

Fra : Ole Thomsen

Dato : 16-05-01 12:24

"MJ" <salg@rolator.dk> wrote

> Luk nu røven Arne!

Sinne gas!

> nu har jeg set dit brok og din irriterende evne tilo at spille klogere end
> du er i MANGE nyhedsgrupper efterhånden.

Jeg håber for din egen skyld at du spiller dummere end du er.

> jeg tror at der mange som ikke ville være kede af at undvære dig her.

Jeg læser Arnes indlæg med stor fornøjelse.

Ole Thomsen